ΟΙ ΔΟΜΕΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΕΠΑΡΧΙΕΣ ΚΟΖΑΝΗΣ, ΣΙΣΑΝΙΟΥ, ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΓΛΕΝΩΝ, ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΙΣΟ ΤΟΥ 19ΟΥ Κ...

Περίληψη

ΤΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΑΝ ΣΤΗ Β.Δ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΣΤΙΣ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΟΘΩΜΑΝΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ ΜΕΤΑ ΤΟ ΧΑΤΤ - Ι - ΧΟΥΜΑΓΙΟΥΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΠΑΡΑΛΛΑΓΕΣ. ΤΑ ΚΟΙΝΑ ΣΗΜΕΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΠΛΑΣΙΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΤΗΣΠΥΛΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ. Ο ΕΠΙΚΡΑΤΕΣΤΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΕ ΣΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΕΠΑΡΧΙΕΣ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ, ΜΟΓΛΕΝΩΝ ΚΑΙ ΚΟΖΑΝΗΣ. ΣΤΙΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΑΥΤΕΣ ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΗΚΑΝ ΩΣ ΦΟΡΕΙΣ ΕΞΟΥΣΙΩΝ ΣΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΚΑΙ Η ΕΦΟΡΕΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΟΤΑΝ ΜΕ ΕΚΛΟΓΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΓΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΣΧΥΟΝΤΕΣ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ. ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗ ΣΙΑΤΙΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΙΣΘΗΤΑ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΤΥΠΟ, ΑΦΟΥ Η ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΩΣ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΠΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΖΗΤΗΜΑΤΩΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΝΟΝΤΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΕΝΟΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΟΥ ΣΙΓΙΛΙΟΥ. ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΣΟΤΥΛΙΟ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

THE STRUCTURAL SCHOOL SYSTEM WHICH FUNCTIONED IN ORGANISED COMMUNITIES IN NW MACEDONIA DURING THE OTTOMAN PERIOD, AFTER HATT - I - HOUMAGIOUN, PRESENTS MANYVARIATIONS. THE COMMON POINTS WITHIN THIS FRAMEWORK WAS THE SUPERVISION BY THE HEADS OF THE OTTOMAN EMPIRE AND THE PATRIARCHATE. THE PRELEVANT MODEL OF THE COMMUNITY SCHOOL WAS THE ONE WHICH WAS IMPLEMENTED IN THE ECCLESIASTICAL PROVINCES OF KASTORIA, MOGLENON AND KOZANI. IN THESE COMMUNITIES, DESPITE THE OCCASIONAL DIFFERENCES, THE METROPOLITAN BISHOP AND THE SUPERVISORY COMMITTEE, WHICH WAS ELECTED AT GENERAL MEETING, ACCORDING TO THE COMMUNITY BY - LAWS, WHICH EXHISTED AT THE TIME, WERE RECOGNISED AS THE AUTHORITY ON EDUCATIONAL MATTERS. SECONDARY EDUCATION AT THE COMMUNITY SCHOOL IN SIATISTA, HOWEVER, PRESENTS PERCEPTIBLE DIFFERENCES FROM THE DOMINANT MODEL, SINCE THE COMMUNITY, ASA FRAMEWORK, WAS ENTIRELY ABSENT FROM THE ADMINISTRATION ON EDUCATIONAL MATTERS WHICH WAS PERFORMED ACCORDING TO THE PATRIARCHAL ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/9036
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/9036
Εναλλακτικός τίτλος
THE STRUCTURAL SCHOOL SYSTEM WHICH FUNCTIONED IN ORGANISED COMMUNITIES IN THE ECCLESIASTICAL PROVINCES OF KOZANI, SISANION, KASTORIA AND MOGLENA, DURING THE SECOND HALF OF THE 19TH AND IN THE BEGINING OF THE 20TH CENTURY
Συγγραφέας
ΗΛΙΑΔΟΥ, - ΤΑΧΟΥ ΣΟΦΙΑ ΣΟΦΙΑ
Ημερομηνία
1997
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Παιδαγωγική. Τμήμα Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών
Εξεταστική επιτροπή
ΒΑΚΑΛΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΤΣΙΟΥΜΗ ΧΡΥΣΑΝΘΗ
ΤΟΜΠΑΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΦΩΤΙΑΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΑΓΓΕΛΗΣ [ΆΓΝΩΣΤΟ]
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
ΔΟΜΕΣ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ; ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΠΑΡΧΙΑ; ΕΦΟΡΕΙΑ; Διεθνής κοινότητα; Κοινοτική εκπαίδευση; ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ; ΚΟΙΝΟΤΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ; Μητροπολίτες; ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ; ΣΥΜΦΩΝΙΤΙΚΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά