ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΩΣ ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΑΙΚΡΑΤΙΚΩΝ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΩΝ:Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/9886
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/9886
Εναλλακτικός τίτλος
THE SYSTEMS MODEL TO THE EVALUATION OF STATE TEXTBOOKS AND CURRICULUM IMPLEMENTATION IN GREEK PRIMARY SCHOOL HISTORY
Συγγραφέας
ΚΟΥΛΟΥΜΠΑΡΙΤΣΗ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ
Ημερομηνία
1994
Ίδρυμα
University of Wales. College of Cardiff. School of Education
Εξεταστική επιτροπή
Davies R
Allsobrook D
Λέξεις-κλειδιά
Διδακτικές προσεγγίσεις; Εκπαίδευση; ΣΥΣΤΗΜΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ; Σχολικά εγχειρίδια
Χώρα
Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
390 σ.