Έλληνες καθηγητές της αγγλικής γλώσσας του δημόσιου σχολείου και δια βίου μάθησης: προτάσεις για διαδικασίες κατάρτισης διδασκαλίας-μάθησης

Περίληψη

Η εισαγωγή της Δια Βίου Μάθησης (ΔΒΜ) σε μια κοινωνία επιφέρει κατ' ανάγκη διαρθρωτικές αλλαγές στην εν λόγω κοινωνία και έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία αντίστασης στην επιχειρούμενη μεταβολή. Αυτή η διατριβή εξετάζει τη ΔΒΜ για να ελέγξει τι πρέπει να περιλαμβάνει η επιμόρφωση των καθηγητών της αγγλικής ως ξένης γλώσσας που διορίζονται στα δημόσια σχολεία του ελληνικού κράτους προκειμένου να μειωθεί μια τέτοια αντίσταση. Υπάρχουν διαφορετικές απόψεις για τη ΔΒΜ. Μετά από συζήτηση των απόψεων αυτών και μια ιστορική ανασκόπηση της πορείας της ΔΒΜ, μαζί με την περιγραφή των διαφόρων επιρροών που δέχονται οι εκπαιδευτικοί, διεξάγεται έρευνα για να αποκαλύψει πως αντιλαμβάνονται οι εκπαιδευτικοί ξένων γλωσσών την πρακτική τους μέσα στις τάξεις τους. Η θεωρία υποστηρίζει ότι η υιοθέτηση μιας συγκεκριμένης άποψης της ΔΒΜ, αυτής που είναι ηθικά καλύτερη και πιο δημοκρατική, είναι πιθανότερο να υπερκεράσει τις αντιδράσεις προς την ΔΒΜ. Αυτή η άποψη πρέπει να ενδυναμωθεί ώστε να γίνει αποδεκτ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The introduction of Lifelong Learning (LLL) into a society results in structural changes being forced onto that society and hence resistance to resulting change occurs. This thesis will examine LLL to see what the training of Greek state school appointed. English-as a-Foreign Language (EFL) teachers has to include in order for such resistance to be reduced. There are different views of LLL. After a discussion of these and a periodisation of the historical trajectory of LLL, along with a description of the various influences on teachers, research is carried out to reveal what these EFL teachers perceive they do in their classrooms. The theory is that one particular view of LLL, a view that is ethically better and more democratic is more likely to overcome reactions to LLL. This view is the one that has to be encouraged for LLL to be accepted. The argument is that the way a teacher perceives he/she operates in the classroom depends on the view of LLL he/she holds in everyday life. Resear ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/25213
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/25213
ND
25213
Εναλλακτικός τίτλος
Greek state-school EFL teachers and lifelong learning: proposals for training-learning procedures
Συγγραφέας
Edgar Matthew Andrew, Joycey of Matthew
Ημερομηνία
2011
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Ματθαιουδάκη-Σάϊεχ Μαρίνα
Τσοπανόγλου Αντώνιος
Βαρσακέλης Νικόλαος
Παπαδοπούλου Χάρις-Όλγα
Ζαρίφης Γεώργιος
Τοκατλίδου Βασιλική
Πετρίδου Ευγενία
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και Τέχνες
Γλώσσα και Λογοτεχνία
Λέξεις-κλειδιά
Διά βίου μάθηση; Επιμόρφωση καθηγητών; Εκπαιδευτικοί, Χαρακτηριστικά; Προγράμματα σπουδών
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
365 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)