Ο αντίκτυπος των ευρωπαϊκών εκπαιδευτικών πολιτικών στη σχολική μονάδα: το παράδειγμα των προγραμμάτων κινητικότητας

Περίληψη

Μία από τις ενδιαφέρουσες προκλήσεις των ευρωπαϊκών προγραμμάτων είναι οι συμπράξεις συνεργασίας. Η συνεχώς αυξανόμενη συμμετοχή σχολικών μονάδων σε συμπράξεις συνεργασίας αντικατοπτρίζει την ευρεία αποδοχή, ειδικά των προγραμμάτων κινητικότητας, από τη σχολική κοινότητα. Η παρούσα διδακτορική διατριβή αποβλέπει στο να εμπλουτίσει τη γνώση σχετικά με τον αντίκτυπο των ευρωπαϊκών προγραμμάτων κινητικότητας στη σχολική κοινότητα. Στη διατριβή εφαρμόστηκε το μοντέλο CIPP ενώ αξιοποιήθηκαν συνδυαστικά η ανάλυση τεκμηρίων, το ερωτηματολόγιο και η συνέντευξη. Ειδικότερα, την κύρια πηγή δεδομένων αποτέλεσαν οι τελικές εκθέσεις αποτίμησης της δράσης των ελληνικών σχολείων που συμμετείχαν σε σχολικές συμπράξεις Comenius το διάστημα 2008-2013, για την ανάλυση των οποίων σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε ειδική εφαρμογή. Συμπληρωματικά, πραγματοποιήθηκε συλλογή ερευνητικών δεδομένων με τη σχεδίαση κατάλληλα διαμορφωμένου ερωτηματολογίου και αποδέκτη τους εκπαιδευτικούς με εμπειρία συμμετοχής σε ευρωπαϊ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

An intriguing aspect of European programs concerns the formation of collaborative partnerships. The ever-increasing involvement of schools in collaborative partnerships highlights the widespread acceptance of mobility programs within the school community. This doctoral dissertation seeks to provide insight into the impact that European mobility programs have on the school community. The dissertation applied the CIPP model along with document analysis, questionnaires, and interviews. The final evaluation reports of the Greek schools involved in Comenius school partnerships from 2008 to 2013 constituted the primary data source. These reports were analyzed via a specially designed software. Additionally, research data was collected through a well-designed questionnaire aimed at teachers with experience in European partnerships. Moreover, semi-structured interviews were conducted with officials a) who played a central role in the design of European programs at the school education level an ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/56672
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/56672
ND
56672
Εναλλακτικός τίτλος
The impact of European education policies on schools: the paradigm of mobility programs
Συγγραφέας
Ζευγίτης, Θεόδωρος (Πατρώνυμο: Αριστείδης)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Εμβαλωτής Αναστάσιος
Παπακωνσταντίνου Παναγιώτης
Σταμέλος Γεώργιος
Γκόγκας Θεμιστοκλής
Λιακοπούλου Μαρία
Γκαραβέλας Κωνσταντίνος
Γκότοβου Αναστασία
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση και Έρευνα της εκπαίδευσης
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση, άλλοι τομείς
Λέξεις-κλειδιά
Ευρωπαϊκά προγράμματα; Επαγγελματική ανέλιξη εκπαιδευτικών; Σχολικές συμπράξεις; Αξιολόγηση προγράμματος; CIPP; Erasmus+
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., χαρτ., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.