Συγκριτική μελέτη της εφαρμογής του αναλυτικού προγράμματος στα νηπιαγωγεία γενικής και ειδικής εκπαίδευσης και οι επιπτώσεις της στην ποιότητα της εκπαίδευσης των νηπίων

Περίληψη

Τα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών αποτελούν πυξίδα της διδασκαλίας των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων εδώ και δεκαετίες. Η εφαρμογή τους ήδη από την ευαίσθητη ηλικία του Νηπιαγωγείου στοχεύει στην ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας του παιδιού, ειδικότερα μέσω καινοτόμων μεθόδων και εμπλουτισμένων μαθησιακών προγραμμάτων. Σκοπός αυτής της προσπάθειας είναι η παροχή ποιοτικής εκπαίδευσης στα νήπια, προκειμένου να καταφέρουν να δομήσουν μια ισχυρή προσωπικότητα και να αποκτήσουν γνώσεις που θα τα βοηθήσουν να ανταποκριθούν στις ολοένα αυξανόμενες ανάγκες και προκλήσεις της σύγχρονης κοινωνίας. Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να διερευνηθούν οι απόψεις των Νηπιαγωγών που εργάζονται στη Γενική και σε δομές της Ειδικής Εκπαίδευσης (Ειδικά Νηπιαγωγεία, Τμήματα Ένταξης και Παράλληλη Στήριξη) αναφορικά με την εφαρμογή των Αναλυτικών Προγραμμάτων Σπουδών που προτείνονται για τη βαθμίδα του Νηπιαγωγείου, όπως επίσης και οι επιπτώσεις της στην ποιότητα της εκπαίδευσης των νηπίων. Η έρευνα δια ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Curriculum has been a compass of teaching for teachers of all levels for decades. Their application already from the sensitive age of Kindergarten aims at the all-round development of the child's personality, especially through innovative methods and enriched learning programs. The purpose of this effort is to provide quality education to toddlers, in order for them to succeed in building a strong personality and acquire knowledge that will help them meet the ever-increasing needs and challenges of modern society. The purpose of this research was to investigate the opinions of Kindergarten teachers working in General and Special Education structures (Special Kindergartens, Integration Departments and Parallel Support) regarding the implementation of the Curriculum proposed for the Kindergarten level, as well as its effects on the quality of early childhood education. The research is divided into a qualitative one, where Kindergarten teachers of both specialties from the Region of Epiru ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/56472
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/56472
ND
56472
Εναλλακτικός τίτλος
Comparative study of the implementation of the curriculum in general and special education kindergarten and its effects on the quality of toddler education
Συγγραφέας
Παππά, Αλεξάνδρα (Πατρώνυμο: Χρήστος)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών
Εξεταστική επιτροπή
Σακελλαρίου Μαρία
Σαρρής Δημήτριος
Μιχαλοπούλου Αικατερίνη
Κούτρας Βασίλειος
Θάνος Θεόδωρος
Ζάραγκας Χαρίλαος
Καραδημητρίου Κωνσταντίνος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση και Έρευνα της εκπαίδευσης
Λέξεις-κλειδιά
Αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών; Γενική εκπαίδευση; Ειδική εκπαίδευση; Ποιότητα εκπαίδευσης; Νηπιαγωγοί
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)