Η ανάπτυξη της διαπολιτισμικής δεξιότητας στην εκπαίδευση των εκπαιδευτικών: ένα εκπαιδευτικό πακέτο για την εκπαίδευση και την επιμόρφωση των δασκάλων

Περίληψη

Στον χώρο της εκπαίδευσης η διαπολιτισμική ιδέα έχει αποκρυσταλλωθεί πλέον ως η αξιοποίηση της πολιτισμικής ετερότητας στην τάξη και στο σχολείο. Για να επιτευχθεί αυτό, απαιτούνται από τους εκπαιδευτικούς, εκτός των ειδικών γνώσεων, παιδαγωγικών και διδακτικών ικανοτήτων, και διαπολιτισμικές ικανότητες.Στην παρούσα έρευνα επιχειρείται η απάντηση του ερωτήματος ποιες είναι αυτές οι ικανότητες και πώς μπορούν να αναπτυχθούν, να καλλιεργηθούν ή να διευρυνθούν, να μην παραμένουν λανθάνουσες και να εκδηλώνονται ως συγκεκριμένη και λειτουργική διαπολιτισμική δεξιότητα στην τάξη και στο σχολείο. Καταρχήν σε θεωρητικό επίπεδο μέσω μιας εκτενούς και διεπιστημονικής προσέγγισης ανιχνεύεται η έννοια της διαπολιτισμικότητας στο πλαίσιο της παγκοσμιοποίησης και της μετανάστευσης από την οποία απορρέει και η έννοια της διαπολιτισμικής δεξιότητας, ως το σύνολο συγκεκριμένων γνώσεων, στάσεων και ικανοτήτων απαραίτητων για την διαπολιτισμική συνύπαρξη. Στον τομέα της εκπαίδευσης ορίζεται η διαπολιτισ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In the field of education, the concept of interculturalism has been established as the utilisation of cultural diversity in the classroom and at school. To achieve this utilisation, apart from pedagogical and didactic knowledge, teachers are also required to possess intercultural skills.This thesis attempts to answer the question of which intercultural skills are demanded from teachers and how these skills are to be developed, cultivated and broadened, to be used as specific and functional intercultural competences in the classroom and at school. First, in the theoretical part, the concept of intercultural competence is examined through extensive, interdisciplinary analysis in the context of globalisation and migration. This concept includes specific knowledge, attitudes and skills which are considered vital for the intercultural coexistence of people in various domains. In education and schooling, teachers’ intercultural competence refers to acceptance of cultural diversity, and manag ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/36394
ND
36394
Εναλλακτικός τίτλος
The development of intercultural competence in teacher’s education: an educational baggage for primary und farther teacher’s education
Συγγραφέας
Σταυρίδου-Bausewein, Γεωργία
Ημερομηνία
2015
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Παιδαγωγική Φλώρινας. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Παπαδοπούλου Βασιλική
Τσακιρίδου Ελένη
Kyrz Isolde
Ακριτόπουλος Αλέξανδρος
Πνευματικός Δημήτριος
Δημητριάδου Αικατερίνη
Κεσίδου Αναστασία
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Διαπολιτισμική δεξιότητα; Διαπολιτισμική μάθηση; Διαπολιτισμική επικοινωνία; Διαπολιτισμική αγωγή και εκπαίδευση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
339 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)