Ανάπτυξη πλατφόρμας για εκμάθηση προγραμματισμού με χρήση ρομπότ

Περίληψη

Η παρακίνηση και η ενθάρρυνση της συμμετοχής των μαθητών στην εκπαιδευτική διαδικασία μπορεί να παρουσιάσει σημαντικές προκλήσεις, ιδιαίτερα σε διαδικτυακά περιβάλλοντα μάθησης. Η Εκπαιδευτική Ρομποτική έχει παρουσιάσει μια πληθώρα πλεονεκτημάτων όταν χρησιμοποιείται εντός του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος, που περιλαμβάνει όχι μόνο τη διευκόλυνση της διδασκαλίας αλλά και την ανάπτυξη διαφόρων ικανοτήτων όπως η δημιουργικότητα, η επίλυση προβλημάτων και η ομαδική εργασία. Τα τελευταία χρόνια, έχουν αναπτυχθεί πολυάριθμες μεθοδολογίες, που αξιοποιούν τις τεχνολογικές εξελίξεις με στόχο την ενίσχυση της παιδαγωγικής διαδικασίας και της ικανότητας των μαθητών να αποκτούν γνώση. Δύο παραδείγματα εκπαιδευτικών προσεγγίσεων που έχουν κερδίσει την προσοχή τα τελευταία χρόνια είναι η μάθηση με βάση το παιχνίδι και η παιχνιδιοποίηση. Αυτές οι παιδαγωγικές προσεγγίσεις επιδιώκουν να βελτιστοποιήσουν τη μαθησιακή εμπειρία ενσωματώνοντας στοιχεία και έννοιες του παιχνιδιού. Η εκμάθηση προγραμματισμο ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Motivating and fostering student engagement in their education can present considerable challenges, particularly within online learning environments. Educational Robotics has exhibited a multitude of benefits within the educational setting, encompassing not only the facilitation of teaching but also the development of various abilities such as creativity, problem-solving, and teamwork. In recent years, numerous methodologies have been developed, leveraging technological advancements to enhance the pedagogical process and augment students' aptitude for acquiring knowledge. Two educational approaches that have gained attention in recent years are game-based learning and gamification. These pedagogical approaches seek to optimize the learning experience by integrating game elements and concepts. Learning to code has become increasingly important in the digital age. Technology's widespread usage made coding a desirable ability. It helps people understand and shape the digital world, offeri ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/55812
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/55812
ND
55812
Εναλλακτικός τίτλος
Development of a platform for learning programming using robots
Συγγραφέας
Ρουσουλιώτης, Μηνάς (Πατρώνυμο: Αθανάσιος)
Ημερομηνία
2023
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων
Εξεταστική επιτροπή
Καβαλλιεράτου Εργίνα
Σταματάτος Ευστάθιος
Σκιάνης Χαράλαμπος
Δημητρακοπούλου Αγγελική
Κλωνάρη Αικατερίνη
Κωστούλας Θεόδωρος
Παπασαλούρος Ανδρέας
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, Ηλεκτρονικού Μηχανικού, Μηχανικού Η/Υ ➨ Ρομποτική
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Διδασκαλία και κατάρτιση
Λέξεις-κλειδιά
Εκπαιδευτική ρομποτική; Εξ' αποστάσεως εκπαίδευση; Προγραμματισμός υπολογιστών
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)