Στρατηγικές για την διδασκαλία της Αγγλικής ως τρίτη γλώσσα στην πολιτισμικά και γλωσσολογικά διαφοροποιημένη τάξη

Περίληψη

Η εξέλιξη της Αγγλικής ως διεθνούς γλώσσας και η αυξημένη κινητικότητα των λαών λόγω της παγκοσμιοποίησης κάνουν επιτακτική την ανάγκη να επαναπροσδιοριστούν οι καθιερωμένες προσεγγίσεις στην παραδοσιακή δομή του «έθνους» και να επαναξιολογηθούν και αναδομηθούν οι υπάρχουσες αντιλήψεις και πρακτικές για τη διαπολιτισμικότητα. Συγκεκριμένα στον τομέα της εκπαίδευσης, οι σχολικές τάξεις χαρακτηρίζονται από έντονη ετερότητα, η οποία μπορεί να εκδηλωθεί με ποικίλες μορφές, όπως είναι οι πολιτισμικά και γλωσσικά διαφοροποιημένοι μαθητές, οι μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, και / ή οι χαρισματικοί-ταλαντούχοι μαθητές. Ειδικότερα, διδακτικά και μαθησιακά περιβάλλοντα που αποτελούνται από πολιτισμικά και γλωσσικά διαφοροποιημένους μαθητές προϋποθέτουν ενδελεχή σχεδιασμό και επιμελή προετοιμασία του αναλυτικού προγράμματος και, παράλληλα, παροχή υψηλής ποιότητας διδασκαλίας της Αγγλικής γλώσσας.Με βάση τα προαναφερθέντα, και δεδομένου ότι παραμένει άγνωστος μέχρι στιγμής ο βαθμός στον ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

With the internationalization of English and the increased human mobility around the globe, it is nowadays deemed more than imperative to reconsider long held views about the notion of the traditional structure of the ‘nation’ and gear towards the reassessment and reconstruction of various ideas and practices. Speaking of education, classrooms are characterized by increased diversity which can take on various forms ranging from students who are culturally or linguistically diverse, students with disabilities to even gifted students. Specifically, teaching and learning contexts consisting of culturally and linguistically diverse (CLD) students call for meticulous planning and careful curriculum design as well as high quality English language education. Hence, given that it is unknown the degree to which Greek EFL teachers are equipped to teach English L3 learners, there is an increasing demand worldwide not only for competent English language speakers, but also for competent English lan ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/49703
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/49703
ND
49703
Εναλλακτικός τίτλος
Strategies for teaching English as a third language in the culturally and linguistically diverse classroom
Συγγραφέας
Παπαλεξάτου, Ευαγγελία (Πατρώνυμο: Γρηγόριος)
Ημερομηνία
2021
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Εργασίας
Εξεταστική επιτροπή
Σπινθουράκη Ιουλία-Αθηνά
Νικολάου Γεώργιος
Σηφάκης Νικόλαος
Φτερνιάτη Άννα
Γρίβα Ελένη
Μάγος Κωνσταντίνος
Καρράς Ιωάννης
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Διδασκαλία και κατάρτιση
Λέξεις-κλειδιά
Διγλωσσία; Τριγλωσσία; Διαπολιτισμικότητα; Πολυπολιτισμικότητα; Στρατηγικές Μάθησης / Διδασκαλίας
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)