Παιδαγωγική επικοινωνία στη σχολική τάξη: οι συναισθηματικές εμπειρίες των μαθητών Ε και Στ τάξης στα μαθηματικά

Περίληψη

Το βασικότερο στοιχείο μέσα στην τάξη που προάγει την μετάδοση της γνώσης και την κοινωνικοποίηση των παιδιών, είναι οι ανθρώπινες σχέσεις που αναπτύσσονται. Δεδομένου ότι το κάθε άτομο μέσα στην τάξη έχει τις δικές του εμπειρίες, το παρελθόν του, αποτελεί δηλαδή ένα ξεχωριστό ψυχοσωματικό ον, οι σχέσεις αλληλεπίδρασης που αναπτύσσονται είναι αυτές που θα καταδείξουν τις σχέσεις που θα αναπτυχθούν κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς και θα συμβάλλουν στη μετάδοση τόσο της γνώσης όσο και στην ολοκλήρωση των μαθητών ως κοινωνικά όντα. Τα συναισθήματα αποτελούνται από τις ψυχολογικές, συμπεριφορικές και γνωστικές αντιδράσεις σε καταστάσεις που μπορούν να αντιμετωπιστούν και να ελεγχθούν. Η συναισθηματική έκφραση του κάθε μαθητή ξεχωριστά μπορεί να θεωρηθεί από τον δάσκαλο ως μια ευκαιρία για να τον εκπαιδεύσει και να υποστηρίξει την ανάπτυξη των δεξιοτήτων εκείνων που θα τον βοηθήσουν να διαχειρίζεται τα συναισθήματά του με εποικοδομητικό τρόπο. Έτσι, είναι σημαντικό να αναγνωρίσουμε το ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The most important element in the classroom that promotes the transmission of knowledge and the children socialization is the human relationships that develop. Since each individual in the classroom has his or her own experiences, that means is a separate psychosomatic being, the developed interactions are those that will show the relationships that will unfold during the school year and will contribute in the transmission of both knowledge and the completion of pupils as social beings. Emotions consist of psychological, behavioral and cognitive responses in situations that can be addressed and controlled. Each student's emotional expression can be considered by the teacher as an opportunity to educate and support the development of those skills that will help him/her to manage his/her feelings in a constructive way. Thus, it is important to recognize the important link between emotions, thoughts and action. In addition, it is important to teach students that emotions can be manageable ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/46608
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/46608
ND
46608
Εναλλακτικός τίτλος
Educational communication: students’ emotional experiences in mathematics in primary education
Συγγραφέας
Κλημεντιώτη, Χριστίνα (Πατρώνυμο: Σπυρίδων)
Ημερομηνία
2019
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης. Τομέας Επιστημών της Αγωγής
Εξεταστική επιτροπή
Μπαμπάλης Θωμάς
Βρεττός Ιωάννης
Μπαραλής Γεώργιος
Μπούφη Ανδρονίκη
Δασκαλάκης Δημοσθένης
Γιαλαμάς Βασίλειος
Τσώλη Κωνσταντίνα
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Συναισθήματα επίτευξης; Μαθησιακά περιβάλλοντα; Διδασκαλία; Επικοινωνία; Δημοτικό σχολείο
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
2 τ. (480; 147 σ.), πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)