Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗ ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. (ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ)

Περίληψη

Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΠΑΡΕΧΕΙ ΝΕΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. Η ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΣΤΟΧΟ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΙΒΗΣ ΑΥΤΗΣ. ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΤΥΠΟΙ ΤΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΛΑΙΣΙΟ ΒΑΣΙΚΩΝ ΕΠΙΔΡΩΝΤΩΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΣΥΛΛΕΧΘΕΝΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟ ΠΡΩΤΟΓΕΝΗ ΕΜΠΕΙΡΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΙΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΤΗΣ Β. ΕΛΛΑΔΑΣ ΔΙΕΡΕΥΝΩΝΤΑΙ: Ο ΒΑΘΜΟΣ ΔΙΕΙΣΔΥΣΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, ΟΙ ΕΠΙΔΡΩΝΤΕΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΧΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥΣ, ΟΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΣΤΑΛΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥΣ, ΤΕΛΟΣ ΔΕ Η ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥΣ. ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΗΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΕ ΙΕΡΑΡΧΙΣΗ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

THE DEVELOPMENT OF THE COMPUTER SCIENCE AND OF THE INFORMATION SYSTEMS PROVIDE NEW DIMENSIONS TO THE MARKETING FUNCTION. THE SYSTEMATICAL RESEARCH OF THE POSSIBILITIES AND OF THE USE OF THESE SYSTEMS IN MARKETING DECISION MAKING IS THE OBJECTIVE OF THIS THESIS INFORMATION SYSTEMS, DECISION SUPPORT SYSTEMS AND EXPERT SYSTEMS ARE ANALYSED THROUGH A FRAMEWORK OF FACTORS WHICH AFFECT THE MARKETING DECISION MAKING. A SURVEY OF THE CURRENT STATUS OF THE ABOVE SYSTEMS IN MARKETING WAS CARRIED OUT IN THE INDUSTRIAL FIRMS OF NORTHERN GREECE IN ORDER TO INVESTIGATE: THE EXTENT AND THE LEVEL OF USE OF INFORMATION SYSTEMS IN MARKETING, THE PREREQUISITES AND BARRIERS, WHICH RESTRICT THEIR ACCEPTANCE INTOMARKETING IS USED IN HIERARCHICAL ORDER OF SIGNIFICANCE FOR THE CONGREGATION AND MANAGEMENT OF INFORMATION, FOR REPORTS, FOR THE AUTOMATION OF TRANSACTION PROCESSING, FORECASTING, AND FOR BUILDING AND USE OF MODELS BASED ON DECISION SUPPORT SYSTEMS. A PREFERENCE FOR MARKETING ACTIVITIES RELA ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/3466
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/3466
Εναλλακτικός τίτλος
THE USE OF INFORMATION SYSTEMS IN MARKETING DECISION MAKING. (THEORETICAL AND EMPIRICAL APPROACH)
Συγγραφέας
ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ, ΜΑΡΙΑ
Ημερομηνία
1992
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
Εξεταστική επιτροπή
ΚΑΤΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΠΕΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΤΣΟΥΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΤΣΟΠΟΓΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΣ
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές Επιστήμες
Επιστήμες Ηλεκτρονικών Υπολογιστών & Πληροφορικής
Λέξεις-κλειδιά
ΕΜΠΕΙΡΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ; ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ; Πληροφοριακά συστήματα μάρκετινγκ; ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ; ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά