ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ MARKETING. ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Περίληψη

Η ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΗ ΔΙΑΤΡΙΒΗ ΕΙΧΕ ΩΣ ΣΤΟΧΟΥΣ: 1) ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, 2) ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΝ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΕΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ, 3) ΤΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΚΑΙ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, ΚΑΙ 4) ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΕΣΕΩΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΗΣΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΦΑΝΗΚΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΥΣΤΕΡΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, ΠΑΡΑ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΗΚΕ ΟΤΙ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. ΠΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ, ΜΟΛΙΣ ΜΙΑ ΣΤΙΣ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΕΧΕΙ ΑΝΑΠΤΥΞΕΙ ΤΟΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. ΑΝΤΙΘΕΤΑ, Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΕΣΩΣΤΡΕΦΕΙΑ ΚΑΙ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΣΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

THE DISSERTATION AIMED TO: 1) DEPICT THE GREEK EXPERIENCE ABOUT MARKETING, 2) IDENTIFY POTENTIAL DIFFERENCES BETWEEN CONSUMER AND INDUSTRIAL COMPANIES AS WELL AS BETWEEN COMPANIES OF THE SERVICE SECTOR, 3) INVESTIGATE THE PROCESS OF MARKETING ORIENTATION DEVELOPMENT, AND 4) INVESTIGATE THE RELATIONSHIP BETWEEN COMPANY PERFORMANCE AND MARKETING ORIENTATION DEVELOPMENT. THE ANALYSIS OF THEDATA SHOWED THAT GREEK COMPANIES, IN GENERAL, SHOW SIGNIFICANT DELAY IN THE ADOPTION AND DEVELOPMENT OF MARKETING ORIENTATION. THIS DESPITE THE FACT THAT,AT THE RESEARCH DEMONSTRATED, A CLEAR AND STRONG RELATIONSHIP BETWEEN MARKETING ORIENTATION DEVELOPMENT AND COMPANY PERFORMANCE EXISTS. MORE SPECIFICALLY,ONLY ONE IN FOUR GREEK COMPANIES HAVE DEVELOPED A MARKETING ORIENTATION. ON THE OTHER HAND, THE VAST MAJORITY OF GREEK COMPANIES ARE INTROVERTED AND DEMONSTRATE A CERTAIN INABILITY TO ADAPT TO CHANGING MARKET CONDITIONS. THE ANALYSIS OF THE COLLECTED DATA ALSO CLARIFIED THE SOUND RELATIONSH ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/3531
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/3531
Εναλλακτικός τίτλος
DEVELOPMENT, IMPLEMENTATION AND EFFECTIVENESS OF MARKETING ORIENTATION. AN EMPIRICAL INVESTIGATION OF THE GREEK REALITIES
Συγγραφέας
ΓΟΥΝΑΡΗΣ, ΣΠΥΡΙΔΩΝ
Ημερομηνία
1995
Ίδρυμα
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τμήμα Επιχειρησιακής Έρευνας και Μάρκετινγκ
Εξεταστική επιτροπή
ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΠΑΠΑΛΕΞΑΝΔΡΗ ΝΑΝΣΥ
ΚΟΥΡΕΜΕΝΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΜΑΛΛΙΑΡΗΣ ΠΕΤΡΟΣ
ΤΣΑΚΛΑΚΑΝΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Διοίκηση Επιχειρήσεων
Λέξεις-κλειδιά
Ανάπτυξη; Απόδοση; Κουλτούρα; ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ); Οργάνωση; Περιβάλλον; ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ (ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ); ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά