Ο θεωρητικός προσδιορισμός του τουριστικού προϊόντος ως βασική προϋπόθεση του τουριστικού μάρκετινγκ
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/13189
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/13189
Εναλλακτικός τίτλος
The theoritical determination of the tourism product as a presupposition for tourism marketing
Συγγραφέας
Κούτουλας, Δημήτριος
Ημερομηνία
2001
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εξεταστική επιτροπή
Ζαχαράτος Γεράσιμος
Μάλλιαρης Πέτρος
Μπαμπανάσης Στέργιος
Αλεξάκης Παναγιώτης
Κουρεμένος Αθανάσιος
Τσάρτας Πάρις
Κεχαγιάς Ιωάννης
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Διοίκηση Επιχειρήσεων
Λέξεις-κλειδιά
Μάρκετινγκ; Προϊόντα; Υπηρεσίες; Τουρισμός; Τουριστικό μάρκετινγκ; Προϊόντα, Τουριστικά
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
4τ. (σελ. 1 - 123 και 124 - 264 και 265 - 429 και 430 - 546) : πίνακες