Ικανότητα αναγνώρισης μαθητών με κινητική αδεξιότητα από καθηγητές φυσικής αγωγής, δάσκαλους και γονείς

Περίληψη

Ο όρος κινητική αδεξιότητα αναφέρεται στα προβλήματα στην κίνηση που δενοφείλονται σε νευρολογικές, διανοητικές ή παθολογικές και ανατομικές αιτίες.Η ακριβής και συστηματική ανίχνευση των παιδιών με κινητικά προβλήματαεξαρτάται από την ύπαρξη αποδοτικών οργάνων αξιολόγησης διαθέσιμα για χρήσηαπό τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς. Τα ερωτηματολόγια μπορούν ναπροσφέρουν μία πρώτη εντύπωση για το επίπεδο της κινητικής κατάστασης τουπαιδιού (Schoemaker, Smits-Engelsman & Jongmans, 2003). Τα κινητικά τεστ,εξάλλου, κριτικάρονται πολλές φορές για το γεγονός ότι κοστίζουν ακριβά, απαιτούνπολύ χρόνο για την εφαρμογή τους και έχουν περιορισμένη χρησιμότητα στονσχεδιασμό προγραμμάτων παρέμβασης (Piek & Edwards, 1997, Schoemaker et al.,2003).Ένα από τα πιο δημοφιλή τεστ που χρησιμοποιείται στις έρευνες για τα παιδιά μεΑΔΣ, είναι το Movement Assessment Battery for children (MABC, Henderson &Sugden, 1992). Το συγκεκριμένο όργανο αποτελείται από δύο μέρη: (1) ένα κινητικότεστ και (2) το ερωτηματολό ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Motor clumsiness refers to movement difficulties that do not stem from anyneurological, cognitive or anatomical pathological cause.The accurate and systematic identification of children with motor problems dependson adequate screening test available for educators and parents to assess the severity ofchildren’s problems. Questionnaires may provide a relatively fast impression of achild’s level of motor ability (Schoemaker, Smits-Engelsman & Jongmans, 2003).Motor tests, however, are often criticized for being too expensive, time consumingand for their limited usefulness in developing intervention programs (Piek &Edwards, 1997, Schoemaker et al., 2003).One of the most popular tests used in studies that focus on children with DCD, is theMovement Assessment Battery for children (MABC, Henderson & Sugden, 1992).This identification instrument comprises of two parts: (1) a motor test and (2) theMovement Assessment Battery for Children Checklist (MABCC).In the present study, we explored how wel ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/31410
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/31410
ND
31410
Εναλλακτικός τίτλος
Identification of children with developmental coordination disorder by physical education teachers, classroom teachers and parents
Συγγραφέας
Κυπαρίσσης, Μιχαήλ (Πατρώνυμο: Κυπαρίσσης)
Ημερομηνία
2008
Ίδρυμα
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Εξεταστική επιτροπή
Κουρτέσης Θωμάς
Μαυρομάτης Γεώργιος
Κουτσούκη Δήμητρα
Ταξιλδάρης Κυριάκος
Μιχαλοπούλου Μαρία
Αγγελούσης Νικόλαος
Κώστα Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Ιατρική και Επιστήμες ΥγείαςΕπιστήμες Υγείας
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Κινητική αδεξιότητα; Δημοτικό σχολείο; Κινητικές δυσκολίες; Ερωτηματολόγιο
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xi, 195 σ., πιν., σχημ., γραφ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)