Η αξιολόγηση των γνωστικο-κινητικών ικανοτήτων ως μέσο ταξινόμησης των μαθητών με και χωρίς αναπτυξιακή διαταραχή κινητικού συντονισμού: πρώιμη ανίχνευση μαθησιακών δυσκολιών στην προσχολική ηλικία
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/16030
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/16030
Εναλλακτικός τίτλος
Assessment of cognitive-motor skills as a means of classification of students with and without developmental coordination disorder: early detection of learning disabilities in preschool age
Συγγραφέας
Ασωνίτου, Αικατερίνη
Ημερομηνία
2007
Ίδρυμα
Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Τμήμα Ψυχολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Παπαστάμου Στάμος
Κουτσούκη Δήμητρα
Προδρομίτης Γεράσιμος
Παπαμιχαήλ Ιωάννης
Μέλλον Ρόμπερτ
Ποταμιανός Γρηγόρης
Σαμαρτζή Σταυρούλα
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Ψυχολογία
Λέξεις-κλειδιά
Αναπτυξιακή διαταραχή κινητικού συντονισμού (ΑΔΚΣ); Γνωστικο-κινητικές ικανότητες; Υποομάδες αδεξιότητας; Πρώιμη ανίχνευση; Μαθησιακές δυσκολίες; Ταξινόμηση αδεξιότητας; Ανάλυση συστάδων; Επεξεργασία πληροφορίας
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
257 σ., εικ.