Η (ΔΙ)ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ΩΣ ΜΕΘΟΔΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

Περίληψη

ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΙΒΗΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΓΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΣΕ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΩΣΤΕ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΞΟΥΝ ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ,ΚΡΙΤΙΚΗΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΝΑ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣΟΥΝ ΤΗ ΓΝΩΣΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ.ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΟΠΟ ΑΥΤΟ ΕΠΙΛΕΧΘΗΚΕ ΤΟ ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΜΕΤΕΟΡΟΛΟΓΙΑΣ.ΣΕ ΠΡΩΤΗ ΦΑΣΗ ΜΕΛΕΤΗΘΗΚΑΝ ΤΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ(Α.Π.),ΟΙ ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΜΕΤΕΟΡΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΟΙ ΕΡΕΥΝΕΣ ΔΙΕΘΝΩΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΤΕΟΡΟΛΟΓΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥΣ.ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΘΗΚΕ,ΕΦΑΡΜΟΣΘΗΚΕ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΗΚΕ ΕΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.ΕΠΙΛΕΧΘΗΚΑΝ ΔΥΟ ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΤΗΣ Β' ΤΑΞΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ,Η ΜΙΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ Α.Π.ΠΟΥ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ Α.Π.Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΠΡΙΝ,ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΜΕΤΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ.ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΔΕΙΞΑΝ ΟΤΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΕΓΚΑΤΕ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

THE PURPOSE OF THE STUDY IS TO ENGAGE STUDENTS IN INVESTIGATION BECAUSE CONTEMPORARY GOALS OF SCIENCE EDUCATION REQUIRE NOT ONLY STUDENTS LEARN THE PRODUCTSOF SCIENCE BUT THEY UNDRESTAND SCIENCE AS A PRINCIPLED PROCESS OF INQUIRY.TEACHING METEOROLOGY WAS CHOOSED FOR THIS PURPOSE.IN SEARCHING FOR ORGANIZING PRINCIPLES OF INSTRUCTION AND CURRICULUM WE HAVE TURNED TO THE IDEA OF PROJECTS RELATIVELY:LONG-TERM,PROBLEM FOCUSED AND INTEGRATE CONCEPTS AS THE FIELD OF METEOROLOGY.THE GUIDED INQUIRY ALSO EMPHASIZED THE DEVELOPMENT OF CONCEPTUAL CHANGES AND MEANINGS.TWO GROUPS OF STUDENTS 14 YEARS OLD WERE ASKED TO ANSWER QUESTIONS BEFORE,AFTER AND ONE YEAR AFTER THE PROJECT.THE FIRST GROUP WAS TAUGHT WITH THE TRADITIONAL WAY AND THE SECOND WITH THE PROJECT-BASED LEARNING.STUDENTS OF SECOND GROUP HAVE CHANGED THEIR MISCONCEPTION AND CONSTRUCTED THE NEW MEANINGS BETTER THAN STUDENTS OF FIRST GROUP.

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/10860
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/10860
ND
10860
Εναλλακτικός τίτλος
THE INQUIRY PROCESS BASED ON CONSTRUCTIVIST APPROACH AS A METHOD OF TEACHING AND LEARNING SCIENCE
Συγγραφέας
Σπυροπούλου, Δήμητρα
Ημερομηνία
1997
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης. Τομέας Φυσικών Επιστημών. Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος
Εξεταστική επιτροπή
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΤΡΙΛΙΑΝΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΙΑΚΩΒΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΠΑΠΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΒΡΕΤΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΚΟΚΚΟΤΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΚΑΛΚΑΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)