Πλοήγηση στο ΕΑΔΔ ανά "Επιστημονικό πεδίο" : ΜΜΕ και Επικοινωνίες
Πηγαίνετε σε ένα σημείο του ευρετηρίου:
Ή πληκτρολογήστε ένα έτος:
Ταξινόμηση ανά:
Σε σειρά:
Αποτελέσματα/σελίδα:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
2017Ο επικοινωνιακός λόγος ως παράγοντας εκπαιδευτικής πολιτικής: η μεταρρύθμιση Αρσένη και ο ρόλος του τύπουΚουμπούρη, Ειρήνη Α.
2017Τύπος, κρίση και επιβίωση: νέα κι εναλλακτικά επιχειρηματικά μοντέλα στο ελληνικό επικοινωνιακό περιβάλλονΠαπαδοπούλου, Λαμπρινή Γ.
2017Ο διαθρησκειακός διάλογος στο φως της πολιτιστικής διπλωματίας και του πολιτικού φιλελευθερισμούΧαμπεσής, Δημήτριος Χ.
2017Η αφήγηση στην τηλεοπτική ειδησεογραφία: ανάλυση και αξιοποίησή της για έναν κριτικό σχολικό γραμματισμόΚεφαλίδου, Σοφία Α.
2017Ψυχολογικές διαστάσεις της πολιτισμικής κατανάλωσης: τα κίνητρα και η επιρροή της προσωπικότηταςΜανωλίκα, Μαρία Σ.
2017Μέσα κοινωνικής δικτύωσης: η ηλεκτρονική δια στόματος μετάδοση πληροφοριών και οι επιπτώσεις στη φήμη των τραπεζικών οργανισμώνΧριστάκου, Ελευθερία (Ρόιλα) Ε.
2017Η ανάπτυξη των ΜΜΕ (18ος-21ος αιώνας): μια προσέγγιση της πολιτικής οικονομίαςΠοταμιάνος, Αντώνιος Α.
2017Μελέτη και κατασκευή ψηφιακών περιβαλλόντων: ο ρόλος των χρηστών προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας στον σχεδιασμό τουςΚαλμπουρτζής, Γεώργιος Ν.
2017The construction of the greek crisis in the public sphere: discourses and emotions (pathos) under critical perceptionsΣεραφής, Δημήτριος Σ.
2017Digital media in Greece: a cyberconflict approachΦέρρα, Ιωάννα Β.
2016Οι παράγοντες που συμβάλλουν στη δημιουργία της διάδοσης από στόμα σε στόμα: ένα μοντέλο προσομοίωσης στην περίπτωση των τούρκικων τηλεοπτικών σειρώνΓεωργακαράκου, Χρυσάνθη Η.
2016Παράνομος τύπος, λογοκρισία και προπαγάνδα κατά τη διάρκεια της δικτατορίας των συνταγματαρχών 1967-1974Ραϊτσίνης, Χαρίλαος Δ.
2016Χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην προώθηση υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στην Ελλάδα σε σχέση με χώρες της Ευρωπαϊκής ΈνωσηςΑντωνιάδης, Κωνσταντίνος Χ.
2016Το παιχνίδι των δεδομένων: οι ασυμμετρίες εξουσίας και οι δυνατότητες αντίστασης στο παιγνιώδες διαδίκτυοΔραγώνα, Αθανασία-Δάφνη Θ.
2016Κοινωνική διάσταση της οικονομικής κρίσης και Μ.Μ.Ε. στην ΕλλάδαΤσιολχά, Αναστασία Κ.
2016Από την ηλεκτρονική διακυβέρνηση και το συμμετοχικό διαδίκτυο στις αυτο-οργανωμένες πρωτοβουλίες κοινωνικής αλληλεγγύης και την ψηφιακή επικοινωνιακή πολιτική τους: η ελληνική περίπτωσηΣτάιου, Ελένη-Ρεβέκα Ι.
2016Οι διαφημίσεις ως δείκτες νοοτροπιών: μεταβάσεις της καταναλωτικής παραστατικής στην έντυπη ελληνική διαφήμιση (1875-2015)Κουμπαρέλης, Ανάργυρος Δ.
2016Η διαφημίσεις του Ε.Ο.Τ για την προώθηση της Ελλάδος ως χώρας τουριστικού προορισμού στις διεθνείς αγορές: έντυπες καταχωρήσεις και τηλεοπτικά μηνύματα: 1991-2006Παπαδοπούλου, Ήρα-Ηλιάνα Γ.
2016Παράνομος τύπος, λογοκρισία και προπαγάνδα κατά τη διάρκεια της δικτατορίας των συνταγματαρχών 1967-1974Ραϊτσίνης, Χάρης Α.
2016Στρατηγικές πολιτιστικής διαχείρισης στο ελληνικό κοινό κλασικής μουσικής και όπερας: εμπειρική έρευνα και προτάσεις ανάπτυξηςΧατζηχρήστου, Ναυσικά Ν.