Μελέτη και κατασκευή ψηφιακών περιβαλλόντων: ο ρόλος των χρηστών προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας στον σχεδιασμό τους

Περίληψη

Η παρούσα διατριβή μελετά τον σχεδιασμό και την κατάρτιση διδακτικών παρεμβάσεων πάνω στον σχεδιασμό εκπαιδευτικών παιχνιδιών από τους μαθητές της προσχολικής ηλικίας. Κατά τη διάρκεια της μελέτης, οι μαθητές συμμετείχαν σε μια σειρά διδακτικών παρεμβάσεων με στόχο την κατασκευή εκπαιδευτικών παιχνιδιών πάνω στον τομέα των μαθηματικών κανονικοτήτων. Η μελέτη παρουσιάζει έναν πειραματικό σχεδιασμό με ελέγχους πριν και μετά και δύο ομάδες: πειραματική και ελέγχου.Η ανάλυση των αποτελεσμάτων δείχνει ότι η συμμετοχή νηπίων στην κατασκευή παιχνιδιών βοηθά στην ανάπτυξη δεξιοτήτων στην κατασκευή παιχνιδιών αλλά και προβλημάτων.

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The present research studies the design and development of didactical interventions on educational game design by students in the early childhood.During this study, students participated in a series of didactic interventions intending to help them design educational games about pre-algebraic patterns. The study features an experimental research design with pre and post tests and focus and control groups.The analysis of the study results shows that early childhood students' participation in game design activities helps the development of game design skills and problem posing skills.
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/42273
ND
42273
Εναλλακτικός τίτλος
Design and development of digital environments: the role of early childhood students
Συγγραφέας
Καλμπουρτζής, Γεώργιος Νικόλαος
Ημερομηνία
2017
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Παιδαγωγική. Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Τζεκάκη Μαριάννα
Βέγλης Ανδρέας
Τσιτουρίδου Μένη
Καλδρυμίδου Μαρία
Σκουμπουρδή Χρυσάνθη
Παπανδρέου Μαρία
Κυνηγός Χρόνης
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές Επιστήμες
Μαθηματικά
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
ΜΜΕ και Επικοινωνίες
Ανθρωπιστικές Επιστήμες
Τέχνες
Λέξεις-κλειδιά
Παιχνίδι; Σχεδιασμός; Μαθηματικά; Εκπαιδευτική τεχνολογία
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
329 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.