Τύπος, κρίση και επιβίωση: νέα κι εναλλακτικά επιχειρηματικά μοντέλα στο ελληνικό επικοινωνιακό περιβάλλον

Περίληψη

Η παρούσα διατριβή εστίασε στη θεμελιώδη έννοια του επιχειρηματικού μοντέλου και στον τρόπο με τον οποίο τα ελληνικά Μέσα επιχείρησαν να αναπροσαρμόσουν τα δομικά στοιχεία του μοντέλου τους προκειμένου να αμυνθούν και να απαντήσουν δημιουργικά στις νέες προκλήσεις και πραγματικότητες του ελληνικού επικοινωνιακού πεδίου. Η έρευνα ωστόσο δεν περιορίστηκε αποκλειστικά στην διερεύνηση της αντίδρασης των παραδοσιακών Μέσων.Αντίθετα, παρατηρώντας το ελληνικό επικοινωνιακό τοπίο και καταγράφοντας την ανάδυση - παρά τις αντίξοες συνθήκες- ορισμένων καινούριων δημοσιογραφικών εγχειρημάτων, επιχειρήθηκε η διερεύνηση και των νέων, αμιγώς ψηφιακών επιχειρηματικών μοντέλων που εμφανίστηκαν στο ελληνικό επικοινωνιακό τοπίο. Ορισμένα από τα νέα εγχειρήματα που εμφανίστηκαν στο ελληνικό τοπίο, όπως διαπιστώθηκε, έχουν ως αφετηρία το πεδίο και τις αρχές της κοινωνικής οικονομίας, με αποτέλεσμα να προστεθεί στη διατριβή και η διερεύνηση των εναλλακτικών επιχειρηματικών μοντέλων. Στο επίκεντρο της παρού ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The present thesis seeks to trace, record and analyse the new and alternative media business models that emerge in the current Greek communication environment. Drawing on the commonly accepted belief that the traditional model of doing business based on mass production of physical goods and advertising is in deep crisis, and taking into consideration the impact of the ongoing Greek economic crisis, as well as the transformation of the audience due to new technologies and the loss of trust towards traditional media, this study aims to investigate the way traditional print media respond to all of these changes, as well as the efforts of the new digital players and alternative media initiatives to adapt and survive in the new digital environment. This study is motivated by one fundamental research question: in which ways do Greek media try to face the economic, technological and social challenges of the current communication system and which business model seems to have better chances of ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/40756
ND
40756
Εναλλακτικός τίτλος
Press, crisis and survival: new and alternative business models in the greek communicative environment
Συγγραφέας
Παπαδοπούλου, Λαμπρινή Γεώργιος
Ημερομηνία
2017
Ίδρυμα
Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Σχολή Διεθνών Σπουδών, Επικοινωνίας και Πολιτισμού. Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού
Εξεταστική επιτροπή
Λέανδρος Νίκος
Μπακουνάκης Νίκος
Τσουρβάκας Γιώργος
Παπαθανασόπουλος Στέλιος
Ψύλλα Μαριάννα
Κλήμης Γ.-Μ.
Βώβου Ιωάννα
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
ΜΜΕ και Επικοινωνίες
Λέξεις-κλειδιά
ΜΜΕ; Επιχειρηματικά μοντέλα; Εναλλακτικά μέσα; Ελλάδα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
352 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:Creative Commons Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα