Μέσα κοινωνικής δικτύωσης: η ηλεκτρονική δια στόματος μετάδοση πληροφοριών και οι επιπτώσεις στη φήμη των τραπεζικών οργανισμών

Περίληψη

Η σύγχρονη ηλεκτρονική διάδοση πληροφοριών (electronic word of mouth), που διαδέχεται την παραδοσιακή από στόμα σε στόμα διάδοση (word of mouth), εκφράζεται μέσα από τους ιστότοπους και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το παραπάνω ισχύει και στο χρηματοπιστωτικό τομέα της Ελλάδας, ειδικά εν μέσω και κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης. Για τις ανάγκες της παρούσας διδακτορικής διατριβής και με γνώμονα την εις βάθος μελέτη των παραγόντων που επηρεάζουν την ηλεκτρονική φήμη των τραπεζικών οργανισμών, το βασικό Ερευνητικό Ερώτημα εξέτασε το αν επηρεάζει θετικά την οικονομική απόδοση του εκάστοτε τραπεζικού οργανισμού, η εμφάνιση θετικής φήμης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πιο συγκεκριμένα, δημιουργήθηκε ερευνητικό μοντέλο μέτρησης της παραπάνω επιρροής στα οικονομικά αποτελέσματα (Σχετική Απόδοση Ενεργητικού) τριών από τις μεγαλύτερες ελληνικές συστημικές τράπεζες, μέσα από τη συγκέντρωση δημοσιευμάτων και αναρτήσεων σε ιστολόγια και μέσα κοινωνικής δικτύωσης, την περίοδο 2011 έως και 2 ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The contemporary electronic circulation of information related to products and services, succeeding the traditional word of mouth spread of information, is expressed through the websites and social media. This also applies to the financial sector, especially in the midst of an unthinkable financial crisis. For the purposes of this study and driven by the in depth study of the factors affecting the online reputation of banking institutions, the basic research question examined whether the positive reputation in social media positively affects the performance of the respective banking institutions. In particular, the author created a research model to measure the influence on financial results (Relative Return on Assets) of three of the largest Greek systemic banks, through the collection of publications and postings on blogs and social media, during a period of 3 years. A professional reputation monitoring tool was used for the needs of the creation of the model variables. A coding and ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/42483
ND
42483
Εναλλακτικός τίτλος
Blogs and social media: the electronic word of mouth and its impact on bank's reputation
Συγγραφέας
Χριστάκου, Ελευθερία (Ρόιλα) Ευάγγελος
Ημερομηνία
2017
Ίδρυμα
Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Σχολή Διεθνών Σπουδών, Επικοινωνίας και Πολιτισμού. Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού
Εξεταστική επιτροπή
Κλήμης Γεώργιος-Μιχαήλ
Μιχαηλίδου Μάρθα
Τσακαρέστου Μπέττυ
Λέανδρος Νίκος
Κέφης Βασίλης
Πετράκος Γιώργος
Τσουρβάκας Γιώργος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
ΜΜΕ και Επικοινωνίες
Λέξεις-κλειδιά
Ηλεκτρονική διάδοση πληροφοριών (electronic word of mouth); Μέτρηση φήμης; Μέσα κοινωνικής δικτύωση (social media); Οικονομική απόδοση; Ιστότοποι (blogs); Τράπεζες; Οικονομική κρίση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
255 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:Creative Commons Αναφορά Δημιουργού Μη εμπορική Χρήση Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα