Πλοήγηση στο ΕΑΔΔ ανά "Επιστημονικό πεδίο" : Education
Πηγαίνετε στο:
0-9  |   A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z   |   Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
ή εισάγετε λίγα αρχικά γράμματα: 
 
Ταξινόμηση ανά:
Σε σειρά:
Αποτελέσματα/σελίδα:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
2014The effectiveness of explicit or Implicit pronunciation teaching to Greek learners of english: the case of acquisition of english vowelsΠαπαχρήστου, Βάϊα Γ.
2011The effect of L2 in the development of L3Αυγερινού, Δέσποινα Α.
2013The effect of text and reader variables on reading comprehension: the case of the greek state certificate of english language proficiency exams (KPG): a new text difficulty index for automatic text classificationΛιόντου, Τρισεύγενη Ι.
2016The effects of teaching experience and of in - service training on the beliefs Greek experienced english foreign language teachers hold about foreign language teachingΣτεργιοπούλου, Ευδοκία Ά.
2017Les effets de l’intégration des NTIC en formation didactique des étudiants-futurs enseignants de FLEΜαρκαντωνάκης, Στυλιανός Γ.
1999ELT discourse.: the professional article and the construction of ELT professional identities.Μητσικοπούλου, Βασιλική Α.
2017Emotional and cognitive processes in the professional development of medical studentsΔουλουγέρη, Καρολίνα-Ιωάννα Π.
2009Essays on general training, contracts and the relationship between power and efficiencyΜπιλανάκος, Χρήστος
2019Establishment of a development stimulating environment to promote the correction of the cognitive activity of mentally handicapped childrenΚατέρης, Αθανάσιος Δ.
2000Etude contrastive de l' aoriste grec et des formes verbales par lesquelles il est represente en francaisΑντωνίου, Μαρία
2021Etude de l'appropriation de modèles précurseurs par des enseignants pour une éducation scientifique en grande section d'école maternelle: le cas de la lumière et de l'ombreΑρναντωνάκη, Δανάη Ξ.
2022Étude pluriméthodologique de pratiques d’enseignement-apprentissage développées et expérimentées en école primaire pour le renforcement de l’identité des élèves d’origine migranteΓάτση, Παναγιώτα Α.
2015Evaluating the tendency for entrepreneurship among university graduating studentsΜατσαγγίδης, Χρίστος Μ.
2019An evaluation of the `Philosophy for Children' programme: the impact on cognitive and non-cognitive skillsΒεντίστα, Ουρανία-Μαρία Γ.
2015An examination of PE student teachers’ and PE teachers’ experiences with and beliefs of teaching stylesΣύρμπας, Ιωάννης
2020Examining self-regulated learning through eportfolios in higher education: the case of an eportfolio based self-regulated learning (EPSRL) approach for advancing academic achievementΑλεξίου, Αικατερίνη Ι.
2023Executive functions in high ability preschool children: implementation and evaluation of an EFs educational programme with embedded preliteracy activities in a digital contextΡαχανιώτη, Ελένη Κ. 
2003An exploration of how potential early school leavers and teachers in disadvantaged post primary schools perceive their relationshipsΡήγος, Μάρκος Ε.
2019Exploring the development of high school students’ computational problem-solving strategies by utilizing three-dimensional (3D) virtual worldsΠέλλας, Νικόλαος Σ.
2010Exploring the discourse-syntax and the lexicon-syntax interfaces in language pathology: evidence from Broca’s aphasiaΠεριστέρη, Ελένη Δ.