Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2014 | Το προφίλ του έλληνα εκπαιδευτικού της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και η επίδραση στο έργο του: θεωρητική ανάλυση και εμπειρική διερεύνηση | Συμεωνίδου, Άννα Χ. |  |
2017 | Το πρώτον βιβλίον εκάστου έθνους: από τον "Τετράγλωσσο Θησαυρό (1757)" του Γεωργίου Κωνσταντίνου του εξ Ιωαννίνων στο "Μέγα Λεξικόν της ελληνικής γλώσσης (Greek English Lexicon)" του H.G.Lidell και του R. Scott: η πολιτική παιδεία του νεοελληνικού διαφωτισμού και η ευρωπαϊκή συνέχεια του 19ου αι. | Βάσση, Μυρτώ Ε. |  |
2012 | Το Σινά και η ελληνική παιδεία (ΙΗ' και ΙΘ' αιώνες) | Κονίδης, Παναγιώτης-Πορφύριος Κ. |  |
2015 | Το σύστημα οργάνωσης και διοίκησης της Β/θμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα από το 1985 ως το 2008 και οι επιδράσεις του στην διαμόρφωση του εκπαιδευτικού επαγγέλματος | Συρμακέσης, Στέφανος Π. |  |
2023 | Το σχολείο δεύτερης ευκαιρίας ως οργανισμός μάθησης: μελέτη περίπτωσης: τα ΣΔΕ Θεσσαλίας | Οικονόμου, Κωνσταντίνος Γ. |  |
2024 | Το σχολικό σύστημα ως προστατευτικός παράγοντας στην πρόληψη για τη χρήση ψυχοδραστικών ουσιών και εξαρτητικών συμπεριφορών: εφαρμογή και αξιολόγηση προγράμματος ψυχοκοινωνικής υποστήριξης μαθητών δημοτικού αξιοποιώντας την τέχνη | Παππά, Ελευθερία Π. |  |
2019 | Το τραύμα του '74 στην κυπριακή και ελλαδική λογοτεχνία - έμφυλες προσεγγίσεις | Σελιώτη, Βασιλική Δ. |  |
2023 | Το Υπουργείο Παιδείας και η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδος ως φορείς δράσης κατά την αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση 1996-2023 | Σταύρου, Δημήτριος Ε. |  |
2020 | Το φαινόμενο του βανδαλισμού της υπαίθριας γλυπτικής στην πόλη της Θεσσαλονίκης (1896-2018): καλές πρακτικές για την πρόσληψη και την αντιμετώπισή του στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση | Ορφανίδης, Δωρόθεος Γ. |  |
2018 | Το φαινόμενο του βίαιου εκφοβισμού σε σχολικές και εξωσχολικές δραστηριότητες: εμπειρική μελέτη σε μαθητές παιδικής και εφηβικής ηλικίας | Δούμα, Ειρήνη Θ. |  |
2006 | Το φαινόμενο του εκφοβισμού στο δημοτικό σχολείο | Κατσιγιάννη, Βικτωρία Λ. |  |
2022 | Το φαινόμενο του εκφοβισμού στο πλαίσιο του σχολικού πολυπολιτισμικού περιβάλλοντος | Καλάκου, Παναγιώτα Ν. |  |
2022 | Το φλαμένκο ως πηγή έμπνευσης και δημιουργίας στην ισπανική μουσική για πιάνο: προτεινόμενη διδακτική μεθοδολογία για μια συλλογή δεκάξι κομματιών από τον 18ο αιώνα μέχρι και τον 20ο | Τσιαϊρας, Μιχαήλ Γ. |  |
2020 | Το φοιτητικό κίνημα της Θεσσαλονίκης στο μετεμφυλιακό κράτος, 1950-1967: συγκρότηση, αιτήματα, συλλογική δράση | Τζήκα, Θεοδώρα Χ. |  |
1995 | ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ. (ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑ 1970-1990) | Τζαφεροπούλου, Μαρία-Μάγδα | |
2012 | Το ψηφιακό σχολείο στην κοινωνία της πληροφορίας: μια συστημική έρευνα σε μαθητές της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τα κίνητρα χρήσης του διαδικτύου και των παραγόντων εθισμού σε αυτό, με την αξιοποίηση των διεπιστημονικών πεδίων της κοινωνικής πληροφορικής και της γνωσιακής επιστήμης | Ευθυμιόπουλος, Αχιλλέας Ε. |  |
2016 | Το ψυχοκοινωνικό και συναισθηματικό προφίλ των Ελλήνων μαθητών γυμνασίου που εμπλέκονται σε περιστατικά κυβερνο-εκφοβισμού (cyber-bullying) και παραδοσιακού εκφοβισμού: συγκριτική μελέτη. | Αντωνιάδου, Ναυσικά Ε. |  |
2014 | Το ψυχοκοινωνικό κλίμα της τάξης, η διαπροσωπική συμπεριφορά του εκπαιδευτικού και η σχέση τους με την επίδοση και τις στάσεις μαθητών δημοτικού σχολείου στη Γλώσσα και τα Μαθηματικά: ο ρόλος της αυτεπάρκειας και των στόχων επίτευξης | Χαραλάμπους, Κυριάκος Σ. |  |
2016 | Τρισδιάστατοι δυνητικοί κόσμοι ως περιβάλλοντα βιωματικής και συνεργατικής μάθησης | Κωνσταντίνου, Νικόλαος Β. |  |
2011 | Τρόποι μάθησης και προσωπικότητα: διερεύνηση της μεταξύ τους σχέσης | Ζενάκου, Ελένη Α. |  |