Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2016 | Το κουκλοθέατρο ως μέσον αγωγής και θεραπείας | Κουλουμπή-Πάλμου, Βασιλική Ι. |  |
2016 | Το κωμικό του χαρακτήρα/ήρωα στο σύγχρονο εικονογραφημένο μικροαφήγημα 1990-2010 | Τζιτζιλή, Ειρήνη Α. |  |
2007 | Το λεξικό στη διδακτική πράξη και στον εκπαιδευτικό σχεδιασμό | Χατζηδήμου, Κωνσταντίνος Δ. |  |
2017 | Το λύκειο και το φροντιστήριο στην πρόσβαση των μαθητών στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση: απόψεις εκπαιδευτικών | Πολυμίλη, Αικατερίνη Χ. |  |
2014 | Το μάθημα της αγγλικής γλώσσας στη δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευση και η προσφυγή στο φροντιστήριο: μια εμπειρική έρευνα για την επίδραση της κοινωνικής τάξης στην εκμάθηση και πιστοποίησή της | Τσιπλακίδης, Ιάκωβος Θ. |  |
1993 | ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ. Η ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ | Αδάλογλου-Παπαδογιάννη, Κυριακή |  |
2002 | Το μάθημα της ιστορίας στην ελληνική εκπαίδευση: ιστορικές, παιδαγωγικές και διδακτικές διαστάσεις | Ηλιοπούλου, Ιωάννα |  |
1990 | Το μάθημα της λογοτεχνίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση στην Αγγλία και την Ελλάδα: Συγκριτική θεώρηση | Χοντολίδου, Ελένη Σ. |  |
2019 | Το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας στο σύγχρονο Γυμνάσιο: λόγοι και πρακτικές | Παπαδοπούλου, Ανθούλα Ι. |  |
2000 | Το μάθημα της οικιακής οικονομίας στη σύγχρονη σχολική και τοπική κοινωνία | Γκούσια-Ρίζου, Μαρία |  |
2008 | Το μάθημα της φιλοσοφίας στη μέση εκπαίδευση από τη σκοπιά των μαθητών και των εκπαιδευτικών | Κυρίτσης, Δημήτριος Γ. |  |
2003 | Το μάθημα των γαλλικών στα ελληνικά σχολεία της μέσης εκπαίδευσης του ελεύθερου κράτους και του έξω ελληνισμού κατά τον 19ο αιώνα: σκοπός, περιεχόμενο, οργάνωση, βιβλία | Χοϊδά, Κορνηλία Γ. |  |
2021 | Το "μακεδονικό ζήτημα" στα σχολικά εγχειρίδια ιστορίας λυκείου Ελλάδας και Βόρειας Μακεδονίας (π. FYROM): μια συγκριτική προσέγγιση | Κακογιάννης, Απόστολος - Αριστείδης Α. |  |
2013 | Το μορφωτικό επίπεδο του πληθυσμού, σαν παράγοντας οικονομικής και κοινωνικής ανάπτυξης του νομού Κυκλάδων | Παφίλη, Ευφροσύνη Α. |  |
2001 | Το μουσείο και η διδακτική της ιστορίας του πολιτισμού και της τέχνης: συμβολή στη μουσειοπαιδαγωγική | Λιαντίνη, Διοτίμα Δ. |  |
2025 | Το μουσείο και η μουσειακή εμπειρία ως παιδαγωγικό εργαλείο: στάσεις και αντιλήψεις μελλοντικών παιδαγωγών | Δημητριάδη, Σοφία Ν. | |
2009 | Το ολοήμερο δημοτικό σχολείο από την σκοπιά των εκπαιδευτικών | Δεμίρογλου, Παντελής Α. |  |
2004 | Το παιδαγωγικό έργο του Ευγένιου Βούλγαρη: συμβολή στη παιδεία του νεοελληνικού διαφωτισμού | Γιαννακούλης, Νικόλαος Β. |  |
2025 | Το παιδαγωγικό σύστημα του Friedrich Fröbel: η συσχέτιση με τις αφαιρετικές προθέσεις των εικαστικών τεχνών και της αρχιτεκτονικής: εφαρμογή στη σύγχρονη πρωτοβάθμια εκπαίδευση | Βασάλος, Διονύσιος-Παναγιώτης Ε. | |
2003 | Το παιδί και το παιχνίδι στην αρχαία ελληνική τέχνη. Παιδαγωγική προσέγγιση | Βασιλοπούλου, Ειρήνη Π. |  |