Πλοήγηση στο ΕΑΔΔ ανά "Επιστημονικό πεδίο" : Education
Πηγαίνετε στο:
0-9  |   A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z   |   Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
ή εισάγετε λίγα αρχικά γράμματα: 
 
Ταξινόμηση ανά:
Σε σειρά:
Αποτελέσματα/σελίδα:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
2020Τα τέρατα σε ελληνικούς, τουρκικούς και σλαβικούς μύθους: η εκπαιδευτική αξιοποίηση της μυθολογίας στη διαχείριση του παιδικού φόβου και στην αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμούΧαμζαδάκη, Γεωργία Ι.
2020Τα υπερκινητικά παιδιά στην προσχολική εκπαίδευση: ανάπτυξη εκπαιδευτικών προγραμμάτων μουσειοπαιδαγωγικής ως διαδικασία μιας εναλλακτικής κοινωνικοποίησης των παιδιών με ΔΕΠ-Υ στο νηπιαγωγείοΖαφειροπούλου, Αδαμαντία Λ.
2023Ταυτότητα των εκπαιδευτικών στην περιβαλλοντική εκπαίδευση: μια αφηγηματική διερεύνηση της εμπειρίαςΓρίλλια, Παναγιώτα-Μαρία Δ.
2014Τα φιλαράκια: σχεδιασμός, κατασκευή, εφαρμογή και αξιολόγηση ενός ψυχοεκπαιδευτικού προγράμματος για τη συναισθηματική ανθεκτικότητα των παιδιών του δημοτικού σχολείουΨύλλου, Αγορίτσα Ν.
2020Τα χαρακτηριστικά της σχολικής φήμης στην ελληνική δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευσηΓαργανουράκης, Βασίλειος Α.
2015Τα χαρακτηριστικά των κοινωνικών σχέσεων που διαμορφώνονται ανάμεσα στους μαθητές με ήπια νοητική ανεπάρκεια και στους συνομηλίκους τους στο δημοτικό σχολείοΕυκαρπίδης, Πολυχρόνιος Δ.
2001Τεστ πρώιμης ανίχνευσης της διαταραχής ελλειμματικής προσοχής - υπερκινητικότητας παιδιών 4-6 ετών (ΤΕΠ-Υ 4-6)Δημητρίου, Μαλάμω Β.
2023Τέχνη, περιβάλλον και εκπαίδευση: αξιοποίηση ερεθισμάτων από το περιβάλλον για την καλλιτεχνική δημιουργία στο σχολείο και αξιοποίηση της τέχνης ως μέσου για την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση: μελέτη περίπτωσης σε ορεινή κοινότηταΦραγγίδης, Μανώλης Π. 
2012Τεχνικές εύρεσης, αναδιαμόρφωσης, επαναστόχευσης και αξιοποίησης μαθησιακών αντικειμένων της ιατρικής εκπαίδευσης στο διαδίκτυο με χρήση νέων τεχνολογιών και διεθνών προτύπωνΚωνσταντινίδης, Στάθης Θ. 
2015Τεχνικές προσομοίωσης / κλινικών σεναρίων εικονικών ασθενών για χρήση στην ιατρική εκπαίδευση και αξιολόγηση, στον τομέα της καρδιολογίαςΝτάφλη, Ελένη Λ.
2021Τεχνοεπιστήμη, εξουσία, ανθρώπινα δικαιώματα και ένα μοντέλο ηθικής εκπαίδευσης στο πλαίσιο του τεχνοπολιτισμούΧατζίκου, Στυλιανή Θ.
2012Τεχνολογικά συστήματα για τη σύνθεση ομάδων συνεργατικής μάθησης με βάση το μαθησιακό τύπο του εκπαιδευόμενουΚυπριανίδου, Μαρία Μ.
2015Τζάνι Ροντάρι-Ευγένιος Τριβιζάς: ανατρεπτικές πτυχές του έργου τουςΑφεντουλίδου, Άννα Ν.
2004Τηλεοπτική διαφήμιση και παιδί προσχολικής ηλικίας στη ΕλλάδαΣεμεντεριάδης, Θεμιστοκλής Ν.
2001Το άγχος σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίεςΤσοβίλη, Θεοδώρα Δ.
2019Το άγχος των μαθητών με υψηλής λειτουργικότητας διαταραχή αυτιστικού φάσματος στα μαθηματικά: τα κίνητρα και η μεταγνώση ως παράγοντες εξισορρόπησής τουΓεωργίου, Αλεξάνδρα Β.
2015Το αθλητικό σωματείο ως χώρος διαπαιδαγώγησης και κοινωνικοποίησης παιδιών της προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίαςΔημάκος, Παναγιώτης Ν.
2006Το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών της στατιστικής στο δημοτικό σχολείο και οι αντιλήψεις - γνώση, ερμηνεία και κατανόηση - των μαθητών/τριών των τελευταίων τάξεων για τις γραφικές απεικονίσεις των δεδομένωνΜιχάλης, Ιωάννης Δ.
2014Το ανοικτό - διερευνητικό εκπαιδευτικό εργαστήριο φυσικών επιστημών με χρήση πρότυπης μεθοδολογίας αναζήτησης στο διαδίκτυοΣωτηρόπουλος, Δημήτριος Ι.
2020Το αυτοσχέδιο οικολογικό θέατρο ως εκπαιδευτικό εργαλείο ευαισθητοποίησης της περιβαλλοντικής συνείδησης μαθητών του δημοτικούΑνδρικοπούλου, Ευανθία Ν.