Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2015 | Τα σχολικά βιβλία των θρησκευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (1974-2006): διαχρονική έρευνα υπό το πρίσμα της εκπαίδευσης για την ειρήνη και τα δικαιώματα του ανθρώπου | Τσέκου, Αικατερίνη Α. | |
2000 | Τα σχολικά εγχειρίδια των νεοελληνικών αναγνωσμάτων στη μέση εκπαίδευση και η ιδεολογία τους (1917-1977) | Κουμπάρου-Χανιώτη, Χρυσάνθη | |
2021 | Τα ταξικά και εκπαιδευτικά χαρακτηριστικά των βιομηχανικών εργατών και εργατριών σε εργοστάσια του Βόλου | Καπραβέλου, Αλεξία Α. | |
2020 | Τα τέρατα σε ελληνικούς, τουρκικούς και σλαβικούς μύθους: η εκπαιδευτική αξιοποίηση της μυθολογίας στη διαχείριση του παιδικού φόβου και στην αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού | Χαμζαδάκη, Γεωργία Ι. | |
2020 | Τα υπερκινητικά παιδιά στην προσχολική εκπαίδευση: ανάπτυξη εκπαιδευτικών προγραμμάτων μουσειοπαιδαγωγικής ως διαδικασία μιας εναλλακτικής κοινωνικοποίησης των παιδιών με ΔΕΠ-Υ στο νηπιαγωγείο | Ζαφειροπούλου, Αδαμαντία Λ. | |
2023 | Ταυτότητα των εκπαιδευτικών στην περιβαλλοντική εκπαίδευση: μια αφηγηματική διερεύνηση της εμπειρίας | Γρίλλια, Παναγιώτα-Μαρία Δ. | |
2014 | Τα φιλαράκια: σχεδιασμός, κατασκευή, εφαρμογή και αξιολόγηση ενός ψυχοεκπαιδευτικού προγράμματος για τη συναισθηματική ανθεκτικότητα των παιδιών του δημοτικού σχολείου | Ψύλλου, Αγορίτσα Ν. | |
2020 | Τα χαρακτηριστικά της σχολικής φήμης στην ελληνική δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευση | Γαργανουράκης, Βασίλειος Α. | |
2015 | Τα χαρακτηριστικά των κοινωνικών σχέσεων που διαμορφώνονται ανάμεσα στους μαθητές με ήπια νοητική ανεπάρκεια και στους συνομηλίκους τους στο δημοτικό σχολείο | Ευκαρπίδης, Πολυχρόνιος Δ. | |
2001 | Τεστ πρώιμης ανίχνευσης της διαταραχής ελλειμματικής προσοχής - υπερκινητικότητας παιδιών 4-6 ετών (ΤΕΠ-Υ 4-6) | Δημητρίου, Μαλάμω Β. | |
2023 | Τέχνη, περιβάλλον και εκπαίδευση: αξιοποίηση ερεθισμάτων από το περιβάλλον για την καλλιτεχνική δημιουργία στο σχολείο και αξιοποίηση της τέχνης ως μέσου για την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση: μελέτη περίπτωσης σε ορεινή κοινότητα | Φραγγίδης, Μανώλης Π. | |
2012 | Τεχνικές εύρεσης, αναδιαμόρφωσης, επαναστόχευσης και αξιοποίησης μαθησιακών αντικειμένων της ιατρικής εκπαίδευσης στο διαδίκτυο με χρήση νέων τεχνολογιών και διεθνών προτύπων | Κωνσταντινίδης, Στάθης Θ. | |
2015 | Τεχνικές προσομοίωσης / κλινικών σεναρίων εικονικών ασθενών για χρήση στην ιατρική εκπαίδευση και αξιολόγηση, στον τομέα της καρδιολογίας | Ντάφλη, Ελένη Λ. | |
2021 | Τεχνοεπιστήμη, εξουσία, ανθρώπινα δικαιώματα και ένα μοντέλο ηθικής εκπαίδευσης στο πλαίσιο του τεχνοπολιτισμού | Χατζίκου, Στυλιανή Θ. | |
2012 | Τεχνολογικά συστήματα για τη σύνθεση ομάδων συνεργατικής μάθησης με βάση το μαθησιακό τύπο του εκπαιδευόμενου | Κυπριανίδου, Μαρία Μ. | |
2015 | Τζάνι Ροντάρι-Ευγένιος Τριβιζάς: ανατρεπτικές πτυχές του έργου τους | Αφεντουλίδου, Άννα Ν. | |
2004 | Τηλεοπτική διαφήμιση και παιδί προσχολικής ηλικίας στη Ελλάδα | Σεμεντεριάδης, Θεμιστοκλής Ν. | |
2001 | Το άγχος σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες | Τσοβίλη, Θεοδώρα Δ. | |
2019 | Το άγχος των μαθητών με υψηλής λειτουργικότητας διαταραχή αυτιστικού φάσματος στα μαθηματικά: τα κίνητρα και η μεταγνώση ως παράγοντες εξισορρόπησής του | Γεωργίου, Αλεξάνδρα Β. | |
2015 | Το αθλητικό σωματείο ως χώρος διαπαιδαγώγησης και κοινωνικοποίησης παιδιών της προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας | Δημάκος, Παναγιώτης Ν. | |