Πλοήγηση στο ΕΑΔΔ ανά "Επιστημονικό πεδίο" : Education
Πηγαίνετε στο:
0-9  |   A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z   |   Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
ή εισάγετε λίγα αρχικά γράμματα: 
 
Ταξινόμηση ανά:
Σε σειρά:
Αποτελέσματα/σελίδα:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
2004Σχέση βαθμού ζωηρότητας οπτικών νοητικών εικόνων και αναγνωστικής στάσης σε παιδιά ηλικίας 9 έως 10 ετώνΖάραγκας, Χαρίλαος Κ.
1980ΣΧΕΣΗ ΒΙΟΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΔΟΣΗ ΣΤΑ ΠΡΟΚΛΙΝΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣΜπεργιαννάκη, Ιωάννα-Δέσποινα
2014Σχέση ηθικής ανάπτυξης με χαρακτηριστικά προσωπικότητας μαθητών/μαθητριών στο μάθημα της φυσικής αγωγής: συγκριτική μελέτη σε αστικά, ημιαστικά και περιφερειακά σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΚαραμαύρου, Σοφία Κ.
2004Σχέση λειτουργικής επάρκειας της οικογένειας και αυτοεκτίμησης του παιδιούΣαμιωτάκης, Νικόλαος Μ.
2005Σχέση μαθηματικών και γλωσσικών ικανοτήτων κατά την επίλυση προβλημάτωνΤάτσης, Κωνσταντίνος Π.
2015Σχέση των αντιλήψεων ενήλικων σε έννοιες και νόμους της φυσικής με τον επιστημονικό εγγραμματισμό τουςΚαράογλου, Γεώργιος Κ.
2000Σχολείο και ελεύθερος χρόνος: συμβολή στην προβληματική του ελεύθερου χρόνου στα πλαίσια της λειτουργίας των σχολείων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσηςΘωΐδης, Ιωάννης Δ.
2010Σχολείο και έφηβοι χρήστες ψυχοτρόπων ουσιώνΚουτρουβίδης, Παναγιώτης Ν.
2019Σχολές εκκλησιαστικής μουσικής κατά την καποδιστριακή και οθωνική περίοδο (1828-1862)Βαρβιτσιώτη, Ευφροσύνη Ν.
2016Σχολικά εγχειρίδια και αρχαιολογικές αφηγήσεις: η κατασκευή της εθνικής ταυτότητας στην Ελλάδα (1952–2010)Παπακώστα, Κωνσταντινιά Σ.
2022Σχολική ανάπτυξη ως ανάπτυξη πολυπλοκότητας: μια προσέγγιση από τη σκοπιά της συστημικής παιδαγωγικήςΠαπαδόσηφου, Μαρία Ι.
2019Σχολική αποτυχία: οι απόψεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τα αίτια και τους τρόπους αντιμετώπισής τηςΦλουρής, Γεώργιος Π.
2019Σχολική βία και παραβατικότητα: οι απόψεις των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΤσατσάκης, Αντώνιος Γ.
2005Σχολική ενσωμάτωση και εκπαιδευτικός αποκλεισμός των παιδιών από τις Δημοκρατίες της πρώην Σοβιετικής Ένωσης. Η περίπτωση των δημοτικών σχολείων της Θεσσαλονίκης κατά τη δεκαετία 1990-2000Τουρτούρας, Χρήστος Δ.
2010Σχολική ένταξη αλλοδαπών μαθητών: συγκριτική μελέτη στάσεων επιπολιτισμού και αυτοεκτίμησης αλλοδαπών και γηγενών μαθητώνΛόλακας, Σωτήριος Χ.
2004Σχολική εξουσία και υποκειμενικότητα: μορφές κυριαρχίας και αντίστασης. Μια γενεαλογική προσέγγιση των σύγχρονων πρακτικών συγκρότησης των μαθητικών ταυτοτήτων στο πλαίσιο μίας σχολικής τάξηςΠεχτελίδης, Ιωάννης
1988ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΔΟΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΤΗΚΑΝ ΛΟΓΩ ΠΡΟΩΡΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΓΕΝΝΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗ ΜΟΝΑΔΑ ΕΝΤΑΤΙΚΗΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΤΟΥ Γ.Π.Ν. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣΔαβάζογλου, Αγγελική 
2023Σχολική ηγεσία και ενταξιακή εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: αξιακό σύστημα, γνώσεις, πεποιθήσεις, στάσεις και πρακτικές διευθυντών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΤσιραντωνάκη, Σμαραγδή Σ.
2019Σχολική κοινότητα και αυτοαξιολόγηση σχολείου με στόχο τη βελτίωσή του: μία έρευνα δράσης εστιασμένη στον σχολικό εκφοβισμόΘεοδώρου, Ιωάννης Α.
2007Σχολική κοινωνική και συναισθηματική λειτουργικότητα παιδιών σχολικής ηλικίας με διαταραχή ελλειματικής προσοχής - υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ) και κατάθλιψηΣιαπάτη-Τελιούση, Σταυρούλα Σ.