Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2015 | Ο χώρος ως υλικό πεδίο αγωγής στο συνεργατικό νηπιαγωγείο: εφαρμογή στη διδακτική λογοτεχνικών κειμένων | Ζησοπούλου, Ελένη Ι. | |
2011 | Όψεις πολιτικής κοινωνικοποίησης δωδεκαετών μαθητών του ελληνικού δημόσιου δημοτικού σχολείου | Καρναβάς, Βασίλειος Ζ. | |
2019 | Όψεις της αναπηρίας σε δύο εκδοχές κινηματογραφικής αφήγησης: ταινίες μυθοπλασίας και ντοκιμαντέρ και η δυνατότητα αξιοποίησής τους στη διδακτική πράξη από τη σκοπιά των κοινωνικών προσεγγίσεων της αναπηρίας | Βεργιώτη, Ελεονώρα Η. | |
2006 | Όψεις της αρχαιότητας στα βιβλία της παιδικής ηλικίας. Το παράδειγμα του ομηρικού μύθου | Καλιακάτσου, Ιωάννα Α. | |
2010 | Όψεις της εναλλαγής κώδικα σε ελληνόπουλα στη Γερμανία και η σημασία της για τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας | Στύλου, Γεωργία Κ. | |
2020 | Ο ψηφιακός γραμματισμός στην υποχρεωτική εκπαίδευση: μελέτη των απόψεων μαθητών γυμνασίου για τις ψηφιακές ικανότητες που έχουν αναπτύξει | Νικολαΐδης, Παντελής Ν. | |
2017 | Ο ψηφιακός φάκελος μαθητή (e-portfolio) ως καινοτόμο εκπαιδευτικό εργαλείο αυθεντικής αξιολόγησης και ανάπτυξης δεξιοτήτων στην προσχολική εκπαίδευση | Παναγιωτοπούλου, Παναγιώτα Η. | |
2022 | Πάγωμα κατά τη βάδιση ασθενών με τη νόσο του Πάρκινσον: συγχρονικός έλεγχος χωροχρονικών παραμέτρων της κίνησης των άνω άκρων τους και των συζυγών οφθαλμικών κινήσεων τους | Ζιάγκας, Ευθύμιος Α. | |
1998 | ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ ΤΗΣ ΝΕΟΠΛΑΤΩΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΠΛΩΤΙΝΟΣ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΝΥΣΣΗΣ | Νικηταρά-Κρεμμυδά, Χριστίνα Σ. | |
2016 | Παιδαγωγικές πρακτικές κριτικού γραμματισμού | Χλαπουτάκη, Ελισάβετ Ν. | |
2011 | Παιδαγωγική αξιολόγηση των σχολικών εγχειριδίων του δημοτικού σχολείου | Παπαγιαννόπουλος, Δημήτριος Α. | |
2020 | Παιδαγωγική αξιοποίηση της διερευνητικής δραματοποίησης σε μουσειακό περιβάλλον από παιδιά σχολικής ηλικίας: η περίπτωση μαθητών δημοτικού σχολείου και γυμνασίου | Καραγιάννη, Αγνή Λ. | |
2001 | Παιδαγωγική αξιοποίηση του ιστορικού χώρου από παιδιά προσχολικής ηλικίας: μια πρόταση παιδαγωγκής παρέμβασης στο χώρο της Αρχαίας Αγοράς της Θεσσαλονίκης | Δημητριάδου, Αικατερίνη Π. | |
2012 | Παιδαγωγική αξιοποίηση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών της εικονικής πραγματικότητας | Νάτσης, Αντώνιος Π. | |
2014 | Παιδαγωγική - διδακτική βυζαντινής μουσικής | Πατρώνας, Γεώργιος Α. | |
1991 | ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ (1884-1984) | Σπανός, Γεώργιος Ι. | |
2019 | Παιδαγωγική επικοινωνία στη σχολική τάξη: οι συναισθηματικές εμπειρίες των μαθητών Ε και Στ τάξης στα μαθηματικά | Κλημεντιώτη, Χριστίνα Σ. | |
2003 | Παιδαγωγική επικοινωνία: το παράδειγμα της απτικής συμπεριφοράς στο νηπιαγωγείο | Σταμάτης, Παναγιώτης Ι. | |
2009 | Παιδαγωγική και διδακτική αξιοποίηση των κινουμένων σχεδίων στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών | Δαλακώστα, Κωνσταντίνα Α. | |
2002 | Παιδαγωγική και εκπαιδευτική δράση της Ρόζας Ιμβριώτη | Χρονοπούλου, Χρυσάνθη Ν. | |