Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2016 | Η χρήση των τεχνολογιών της πληροφορίας και των επικοινωνιών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση: προϋποθέσεις και προτάσεις για πληρέστερη ενσωμάτωσή τους | Κουκουφίκη, Σταυρούλα Λ. | |
2015 | Η χρονική και αποψιακή μορφολογία στη διδασκαλία της ελληνικής και της κορεατικής ως ξένων γλωσσών | Kim, Hyejin S. | |
2020 | Η ψηφιακή αφήγηση (digital storytelling) ως διδακτικό εργαλείο στο μάθημα της λογοτεχνίας | Γκουτσιουκώστα, Ζησούλα Π. | |
2022 | Η ψηφιοποίηση της γνώσης και η επίδρασή της στην πανεπιστημιακή έρευνα | Καταβολάδα, Ευαγγελία Γ. | |
2003 | Η ψυχοκινητική αγωγή ως προϋπόθεση και μέσο βελτίωσης της γραφοκινητικής δεξιότητας παιδιών προσχολικής ηλικίας | Τρούλη, Καλλιόπη Γ. | |
2001 | Η ψυχοπαιδαγωγική της δημιουργικότητας: πρόγραμμα άσκησης και προαγωγής της δημιουργικής σκέψης σε παιδιά του νηπιαγωγείου | Μάνου, Βασιλική Κ. | |
2020 | Θεατρικές μέθοδοι και η διδακτική αξιοποίησή τους στη διδασκαλία της αγγλικής ως ξένης γλώσσας στο δημοτικό σχολείο: το παράδειγμα του Μανδύα του Ειδικού | Κοσμά, Γεωργία-Μυρσίνη Ν. | |
2019 | Θεραπευτικές ιδιότητες του γραπτού λόγου: προβλήματα στην παραγωγή γραπτού λόγου και άγχος μαθητών με ή χωρίς μαθησιακές δυσκολίες στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση | Παπατρέχα, Βιργινία Μ. | |
2000 | Θεσμικός διαχωρισμός και συνεργασία μεταξύ νηπιαγωγείου και πρωτοβάθμιου σχολείου στη Γερμανία και στην Ελλάδα: εμπειρική - συγκριτική προσέγγιση των απόψεων Ελλήνων και Γερμανών εκπαιδευτικών | Βρυνιώτη, Καλλιόπη Π. | |
2021 | Θεσμικός εκδημοκρατισμός του σύγχρονου πανεπιστημίου | Παπανικολάου, Βάια Κ. | |
2024 | Θεωρία πολυπλοκότητας, επιστημολογικά και μεθοδολογικά ζητήματα στην έρευνα των κοινωνικών επιστημών: εφαρμογή της ανάλυσης δικτύων στις αναπαραστάσεις γνωσιολογικών πεποιθήσεων | Γκέβρου, Μαρία Σ. | |
2021 | Θεωρίες και πρακτικές για την εννοιολόγηση και τη διδακτική εννοιών της μαθηματικής ανάλυσης με χρήση τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών: η έννοια της "μεταβολής" και η δυνατότητα επιρροής της στη διδασκαλία βασικών εννοιών της ανάλυσης από την πρωτοβάθμια μέχρι την τριτοβάθμια εκπαίδευση | Ρεμούνδου, Δήμητρα Ι. | |
2014 | Θρησκευτικός γραμματισμός: τρείς περιπτώσεις ορθόδοξου λόγου | Διαμαντής, Φώτιος Κ. | |
1983 | ΙΑΤΡΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ | Μπίμπου-Κουτσούκου, Αγάθη | |
2008 | Ιατρική εκπαίδευση: σύγχρονες προτάσεις διδακτικής-μεθοδολογίας για την ιατρική εκπαίδευση στην Ελλάδα σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο: το παράδειγμα της ΩΡΛ. | Ραμουτσάκη, Ιωάννα Ά. | |
2005 | Ιδέες και αναπαραστάσεις μικρών παιδιών για τις τεχνολογίες της καθημερινής ζωής. Μια εποικοδομητική διδακτική προσέγγιση της τεχνολογί... | Τασιός, Αθανάσιος | |
1994 | ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΒΛΑΧΩΝ ΣΤΟ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟ ΧΩΡΟ (1850-1913) | Κολτσίδας, Αντώνιος | |
2008 | Ικανότητα αναγνώρισης μαθητών με κινητική αδεξιότητα από καθηγητές φυσικής αγωγής, δάσκαλους και γονείς | Κυπαρίσσης, Μιχαήλ Κ. | |
2019 | Ικανότητα ανίχνευσης παιδιών με αναπτυξιακή διαταραχή κινητικού συντονισμού από δασκάλους, καθηγητές φυσικής αγωγής και νηπιαγωγούς με τη χρήση της λίστας παρατήρησης της δέσμης κινητικής αξιολόγησης MABC-2 | Δημητροπούλου, Δήμητρα Α. | |
2014 | Ικανότητες απόδοσης των ηγετών εκπαίδευσης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα και συσχέτισή τους με χαρακτηρολογικές παραμέτρους | Αναστασίου, Αδάμος Α. | |