Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2021 | Υπερεθνικές πολιτικές γλωσσικού γραμματισμού και εθνικά αναλυτικά προγράμματα για τη διδασκαλία της νεοελληνικής γλώσσας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση: πραγματώσεις τους και ρυθμιστικός λόγος σε σχολεία υποβαθμισμένων αστικών περιοχών | Κουτσιούρη, Σοφία Ι. | |
2003 | Υπερμεσικά συστήματα για διδασκαλία σε μη καλώς δομημένα πεδία: από το ιεραρχικό υπερκείμενο σε προσαρμόσιμα εκπαιδευτικά συστήματα πάνω από τον παγκόσμιο ιστό | Παπατέρπος, Χρήστος Μ. | |
2015 | Υπηρεσίες ειδικής αγωγής που παρέχονται σε αλλοδαπούς μαθητές | Ζουγανέλη, Άννα Ν. | |
2012 | Υποκειμενικές διδακτικές θεωρίες εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης | Θεοδώρου, Αθανάσιος Τ. | |
2009 | Υποκειμενοποίηση και υποκειμενικότητα ως αποτέλεσμα διαμεσολαβητικών διαδικασιών σε συνθήκες μετανάστευσης: μια ερευνητική προσέγγιση σε γηγενείς μαθητές και σε μαθητές πολιτισμικά διαφορετικών ομάδων σε Ελλάδα και Κύπρο | Κυπριανού, Δέσπω | |
2023 | Υπολογιστικά υποστηριζόμενη εκπαιδευτική αξιολόγηση σε περιβάλλοντα ηλεκτρονικής μάθησης | Τσιγάρος, Θεολόγος Ι. | |
2011 | Υπολογιστική επεξεργασία της αλλομορφίας στην παραγωγή λέξεων της ελληνικής | Καρασίμος, Αθανάσιος Ν. | |
2020 | Υποστήριξη δεξιοτήτων κοινωνικής μάθησης μέσα από τον παρεμβατικό ρόλο της δημιουργικής γραφής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση | Τσάτσου-Νικολούλη, Σοφία Β. | |
2023 | Υποστήριξη της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών: σχεδιασμός εφαρμογή και αξιολόγηση επιμορφωτικού προγράμματος για την αντιμετώπιση φαινομένων προβληματικής συμπεριφοράς στο σχολείο | Μουτιάγκα, Σοφία Δ. | |
2016 | Υποστήριξη των ψυχολογικών αναγκών και ενίσχυση των κινήτρων για συμμετοχή στη φυσική αγωγή στο πλαίσιο εκμάθησης αθλητικών δεξιοτήτων στην 5η και 6η τάξη του δημοτικού σχολείου | Λεπτοκαρίδου, Ελισάβετ Θ. | |
2022 | Φαινόμενα και έννοιες στην κλίμακα του νάνο: θέματα μάθησης και διδασκαλίας στο Δημοτικό Σχολείο | Πέικος, Γεώργιος Σ. | |
2010 | Φιλοδοξίες και προσδοκίες μαθητών και γονέων για σπουδές και επαγγέλματα στις Κυκλάδες: διαμορφωτικοί τους παράγοντες | Κλουβάτος, Κωνσταντίνος Γ. | |
2021 | Φοιτητική συμμετοχή στη διακυβέρνηση: η περίπτωση του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών | Παπαϊωάννου, Ολυμπία Α. | |
2023 | Φοιτώντας-υπηρετώντας σε σχολείο δεύτερης ευκαιρίας: ιστορίες ζωής εκπαιδευόμενων και εκπαιδευτών | Μωυσιάδης, Λάζαρος Σ. | |
2011 | Φύλο και αξιοποίηση του νέου τεχνολογικά εμπλουτισμένου περιβάλλοντος το οποίο διαμορφώνεται με την εισαγωγή των υπολογιστών στην ελληνική πρωτοβάθμια εκπαίδευση | Κασσώτη, Όλγα Γ. | |
2015 | Φύλο και εκπαιδευτική διαδικασία: στάσεις και συμπεριφορές των Ελλήνων δασκάλων ανάλογα με το φύλο τους απέναντι σε μαθητές και μαθήτριες στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής διαδικασίας | Ψιλού, Ελένη Κ. | |
2023 | Φύλο και εσπερινά σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (λύκεια και ΕΠΑΛ): η περίπτωση της Περιφερειακής Ενότητας Κοζάνης | Ευσταθιάδου, Άννα Δ. | |
2012 | Φύλο και τεχνολογίες της πληροφορίας και επικοινωνίας στην εκπαίδευση (ΤΠΕ): η περίπτωση των φιλολογικών μαθημάτων | Παλάζη, Χρυσάνθη Β. | |
2023 | Φύλο και φυσικές επιστήμες: διδάσκοντας για τις επιστημόνισσες και το έργο τους | Μποταΐτη, Αρετή Ε. | |
2018 | Φύση και αγωγή στη διαδικασία διαμόρφωσης της προσωπικότητας: εξέταση των ιδεών των Ζ.Ζ. Ρουσσώ, Μ. Μοντεσσόρι, Κ. Ρότζερς και Λ. Βυγκότσκι | Καπλάνη, Θάλεια-Παρασκευή Γ. | |