Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2014 | Γνωστικές και συναισθηματικές προσεγγίσεις της διδασκαλίας μετακλασικών και σύγχρονων θεμάτων των φυσικών επιστημών στο λύκειο | Χαρτζάβαλος, Σωτήριος Θ. | |
2003 | Γνωστική συμπεριφορική παρέμβαση σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες | Καρμπά-Σχοινά, Χρυσούλα Α. | |
2024 | Γονεϊκή εμπλοκή στη σχολική εργασία των παιδιών στο σπίτι: κίνητρα, θυμικές διεργασίες και σχολική επίδοση | Φαλάγγα, Κωνσταντίνα Ν. | |
2021 | Γραμματισμός ενηλίκων μεταναστών σε διαπολιτισμικό περιβάλλον, ως κοινωνικο-πολιτική και πολυτροπική πρακτική: μια παιδαγωγική προσέγγιση θεμελιωμένη στη θεωρία του Paulo Freire | Φίστα, Γλυκερία Ι. | |
2021 | Γραμματισμός στην ξένη γλώσσα μέσω της αξιοποίησης των εικαστικών τεχνών: σχεδιάζοντας ένα αναλυτικό πρόγραμμα για τη διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας σε μαθητές/ήτριες της Στ' δημοτικού θεμελιωμένο στην πρόταση των κριτικών [πολυ]γραμματισμών | Εμμανουηλίδου, Μαρία Δ. | |
2017 | Γραμματισμός στην πρώτη σχολική ηλικία με τη χρήση εναλλακτικών προσεγγίσεων: μια διδακτική παρέμβαση με βάση το από πάνω προς τα κάτω μοντέλο διδασκαλίας | Ξεφτέρη, Ελένη Δ. | |
2021 | Γραμματισμός στις φυσικές επιστήμες και περιβαλλοντική πολιτική στην εκπαίδευση ενηλίκων: η περίπτωση του δάσους και της περιβαλλοντικής ηθικής και νομοθεσίας | Κατσινίκας, Κωνσταντίνος Γ. | |
2015 | Γραφιστική αφήγηση (graphic novel): ένα νέο είδος για παιδιά; | Ζέζου, Αναστασία Ι. | |
2023 | Γρηγόριος Ξενόπουλος: ένας "κλασικός" στο σύγχρονο σχολείο | Γεωργούση, Άννα-Μαρία Χ. | |
2006 | Γυναίκες εκπαιδευτικοί στη διοίκηση της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης | Τάκη, Παρασκευή Ε. | |
2011 | Γυναίκες σε θέσεις διοίκησης στην εκπαίδευση: μια συγκριτική μελέτη της διαχείρισης συγκρούσεων στην Ελλάδα και τον Καναδά | Χατζηδιάκου, Δέσποινα Α. | |
2018 | Δείκτες ποιότητας προγραμμάτων συνεκπαίδευσης μαθητών με αναπηρία και / ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες | Παπανικολάου, Γεωργία Κ. | |
2019 | Δεξιότητες εκπαιδευτικών στην ανάπτυξη σεναρίων εκπαιδευτικής ρομποτικής: διερεύνηση και σχεδιασμός κατάλληλου πλαισίου προετοιμασίας των εκπαιδευτικών | Αναγνωστάκης, Συμεών Θ. | |
2019 | Δεξιότητες πληροφοριακού γραμματισμού υποψηφίων φιλολόγων: παιδαγωγικές και διδακτικές προεκτάσεις | Χατζηχρήστος, Αντώνιος Ι. | |
2014 | Δεσμοί, ψυχολογικό κλίμα τάξης και σχολική προσαρμογή εφήβων μαθητών | Χατζηνικολάου, Σταματία Π. | |
2012 | Δημιουργία ερωτηματολογίου ανθεκτικότητας στη μάθηση: αξιολόγηση των ψυχομετρικών του χαρακτηριστικών | Κάμτσιος, Σπυρίδων Α. | |
2010 | Δημιουργία, εφαρμογή και αξιολόγηση εργαστηριακών ασκήσεων φυσικών επιστημών και ενός επεκτάσιμου εκπαιδευτικού προγράμματος και λογισμικού με βάση έρευνα και συγκριτική αποτίμηση της ελληνικής συμμετοχής στις διεθνείς ολυμπιάδες φυσικής | Οικονομίδης, Σαράντος Ι. | |
2016 | Δημιουργία κοινοτήτων μάθησης και διαλόγου στο σχολείο για την ανάπτυξη γλωσσικών και ψυχοκοινωνικών δεξιοτήτων στο πλαίσιο του μαθήματος της γλωσσικής έκφρασης με την παιδαγωγική αξιοποίηση συνεργατικών περιβαλλόντων μάθησης των νέων τεχνολογιών | Παπαδοπούλου, Βασιλική Γ. | |
2006 | Δημιουργία κοινοτήτων μάθησης με αξιοποίηση των τεχνολογιών των επικοινωνιών: μελέτη περίπτωσης υλοποίησης επιμορφωτικού προγράμματος εκπαιδευτικών για τις τεχνολογίες της πληροφορίας και των επικοινωνιών στην εκ... | Χλαπάνης, Γεώργιος-Ερρίκος | |
1992 | ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ: ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ | Τζεκάκη, Μαριάννα Γ. | |