Πλοήγηση στο ΕΑΔΔ ανά "Επιστημονικό πεδίο" : Εκπαίδευση
Πηγαίνετε στο:
0-9  |   A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z   |   Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
ή εισάγετε λίγα αρχικά γράμματα: 
 
Ταξινόμηση ανά:
Σε σειρά:
Αποτελέσματα/σελίδα:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
2007Πρότυπο αξιολόγησης της εγκυρότητας δομής συστημάτων πιστοποίησης γλωσσομάθειας: εφαρμογή του στο κρατικό πιστοποιητικό γλωσσομάθειας του επιπέδου Β2 της αγγλικής γλώσσαςΤσομπάνογλου, Μαρία
2004Προτυποποίηση ποιότητας και αρχιτεκτονική εκπαίδευσηΜπαλτζάκη, Αικατερίνη Ν.
2008Πρώϊμη ανίχνευση διαταραχών γνωστικής ανάπτυξης: η περίπτωση δυσκολιών λογικομαθηματικής σκέψης κατά την προσχολική ηλικίαΔεληκανάκη, Νίκη
2002Πρώιμη ανίχνευση και αναγνώριση της αναπτυξιακής διαταραχής του ψυχοκινητικού συντονισμού σε παιδιά ηλικίας 4 - 8 ετώνΚαραμπατζάκη, Ζωή
2001Πρώιμη ανίχνευση τάσεων προς εμφάνιση συμπτωμάτων δυσλεξικής συμπεριφοράς κατά την προσχολική ηλικίαΖακοπούλου, Βικτωρία Σ.
2020Πως αντιλαμβάνονται τις αλλαγές στις στάσεις, στις αντιλήψεις και στις πρακτικές τους, οι εκπαιδευτικοί και τα εν ενεργεία στελέχη της εκπαίδευσης, που έχουν εμπλακεί σε μεταπτυχιακές σπουδές με κατεύθυνση στην ηγεσία - διοίκηση στην εκπαίδευσηΚοκκόρη, Αθηνά Λ.
2023Πώς καταγράφηκε ο 20ός αιώνας στα ελληνικά σχολικά εγχειρίδια Ιστορίας από την χούντα (1967) μέχρι σήμερα (2022): ερμηνευτικά σχήματα, ιδεολογικές κατευθύνσεις και ο μετασχηματισμός τουςΣκυθιώτης, Πέτρος Α.
2005Ρόλοι και στρατηγικές εκπαιδευτικών κατά την εκπαιδευτική αξιοποίηση συνεργατικών τεχνολογικών περιβάλλοντων μάθησης σε συνθήκες πραγματικής τάξηςΠέτρου-Μπακίρη, Αργυρούλα
2011Ρόλος και εαυτός (self): η κεντρικότητα του εκπαιδευτικού ρόλου για τη συγκρότηση του εαυτούΠαπαοικονόμου, Αντώνιος Δ.
2020Ρομά και φυλετική διάσταση της αναπηρίας: απόψεις των εκπαιδευτικών και των επαγγελματιώνΞενάκη, Ελευθερία Α.
2005Σε αναζήτηση της αποτελεσματικότητας των νηπιαγωγείων της Αθήνας: μια ερευνητική προσέγγισηΑρβανίτη-Παπαδοπούλου, Παναγιώτα Ν.
2012Σεξουαλική εκπαίδευση για μαθητές με νοητική καθυστέρηση στη σχολική ηλικία: εκτίμηση αναγκών και εκπόνηση προγραμμάτων παρέμβασηςΑπτεσλής, Νικόλαος
2020Σεξουαλική εκπαίδευση και η συνάφειά της με την μείωση της προβληματικής συμπεριφοράς σε έφηβους με διαταραχή αυτιστικού φάσματοςΓκόγκος, Γεώργιος Μ.
2023Σημαντικότητα διδακτικής των πιθανοτήτων στο σχολείο και παράγοντες που επηρεάζουν τη διδακτική διαδικασίαΖώρζος, Μιχαήλ Δ.
2012Σημασιολογική βάση εννοιών πληροφορικής: ένα γνωστικό εργαλείο μάθησης και αξιολόγησηςΜπλίτσας, Παναγιώτης Χ.
2007Σκηνή και εικόνα, αρχέτυπο και παιδαγωγίαΠρεβεδουράκη, Κυριακή Ι.
2006Σοσιαλιστική σκέψη και σοσιαλιστικές κινήσεις των φοιτητών των αθηναϊκών ανωτάτων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων ( 1875 - 1922 )Καραδήμας, Ευάγγελος Γ.
2016Σουπρεματισμός - κυβοφουτουρισμός: η περίπτωση του Μάλεβιτς και το κίνημα LEF: παραγωγή διαδραστικής εκπαιδευτικής εφαρμογήςΚουτσαφάς, Ιωάννης Μ.
2020Στάσεις και αντιλήψεις γονέων για τη διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών στο ελληνικό σχολείο: εμπειρική έρευναΜατιάκη, Βασιλική Δ.
2022Στάσεις και αντιλήψεις μαθητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε σχέση με το φυσιολογικό τοκετό και την καισαρική τομήΒαρνακιώτη, Δήμητρα Ζ.