Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2007 | Πρότυπο αξιολόγησης της εγκυρότητας δομής συστημάτων πιστοποίησης γλωσσομάθειας: εφαρμογή του στο κρατικό πιστοποιητικό γλωσσομάθειας του επιπέδου Β2 της αγγλικής γλώσσας | Τσομπάνογλου, Μαρία | |
2004 | Προτυποποίηση ποιότητας και αρχιτεκτονική εκπαίδευση | Μπαλτζάκη, Αικατερίνη Ν. | |
2008 | Πρώϊμη ανίχνευση διαταραχών γνωστικής ανάπτυξης: η περίπτωση δυσκολιών λογικομαθηματικής σκέψης κατά την προσχολική ηλικία | Δεληκανάκη, Νίκη | |
2002 | Πρώιμη ανίχνευση και αναγνώριση της αναπτυξιακής διαταραχής του ψυχοκινητικού συντονισμού σε παιδιά ηλικίας 4 - 8 ετών | Καραμπατζάκη, Ζωή | |
2001 | Πρώιμη ανίχνευση τάσεων προς εμφάνιση συμπτωμάτων δυσλεξικής συμπεριφοράς κατά την προσχολική ηλικία | Ζακοπούλου, Βικτωρία Σ. | |
2020 | Πως αντιλαμβάνονται τις αλλαγές στις στάσεις, στις αντιλήψεις και στις πρακτικές τους, οι εκπαιδευτικοί και τα εν ενεργεία στελέχη της εκπαίδευσης, που έχουν εμπλακεί σε μεταπτυχιακές σπουδές με κατεύθυνση στην ηγεσία - διοίκηση στην εκπαίδευση | Κοκκόρη, Αθηνά Λ. | |
2023 | Πώς καταγράφηκε ο 20ός αιώνας στα ελληνικά σχολικά εγχειρίδια Ιστορίας από την χούντα (1967) μέχρι σήμερα (2022): ερμηνευτικά σχήματα, ιδεολογικές κατευθύνσεις και ο μετασχηματισμός τους | Σκυθιώτης, Πέτρος Α. | |
2005 | Ρόλοι και στρατηγικές εκπαιδευτικών κατά την εκπαιδευτική αξιοποίηση συνεργατικών τεχνολογικών περιβάλλοντων μάθησης σε συνθήκες πραγματικής τάξης | Πέτρου-Μπακίρη, Αργυρούλα | |
2011 | Ρόλος και εαυτός (self): η κεντρικότητα του εκπαιδευτικού ρόλου για τη συγκρότηση του εαυτού | Παπαοικονόμου, Αντώνιος Δ. | |
2020 | Ρομά και φυλετική διάσταση της αναπηρίας: απόψεις των εκπαιδευτικών και των επαγγελματιών | Ξενάκη, Ελευθερία Α. | |
2005 | Σε αναζήτηση της αποτελεσματικότητας των νηπιαγωγείων της Αθήνας: μια ερευνητική προσέγγιση | Αρβανίτη-Παπαδοπούλου, Παναγιώτα Ν. | |
2012 | Σεξουαλική εκπαίδευση για μαθητές με νοητική καθυστέρηση στη σχολική ηλικία: εκτίμηση αναγκών και εκπόνηση προγραμμάτων παρέμβασης | Απτεσλής, Νικόλαος | |
2020 | Σεξουαλική εκπαίδευση και η συνάφειά της με την μείωση της προβληματικής συμπεριφοράς σε έφηβους με διαταραχή αυτιστικού φάσματος | Γκόγκος, Γεώργιος Μ. | |
2023 | Σημαντικότητα διδακτικής των πιθανοτήτων στο σχολείο και παράγοντες που επηρεάζουν τη διδακτική διαδικασία | Ζώρζος, Μιχαήλ Δ. | |
2012 | Σημασιολογική βάση εννοιών πληροφορικής: ένα γνωστικό εργαλείο μάθησης και αξιολόγησης | Μπλίτσας, Παναγιώτης Χ. | |
2007 | Σκηνή και εικόνα, αρχέτυπο και παιδαγωγία | Πρεβεδουράκη, Κυριακή Ι. | |
2006 | Σοσιαλιστική σκέψη και σοσιαλιστικές κινήσεις των φοιτητών των αθηναϊκών ανωτάτων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων ( 1875 - 1922 ) | Καραδήμας, Ευάγγελος Γ. | |
2016 | Σουπρεματισμός - κυβοφουτουρισμός: η περίπτωση του Μάλεβιτς και το κίνημα LEF: παραγωγή διαδραστικής εκπαιδευτικής εφαρμογής | Κουτσαφάς, Ιωάννης Μ. | |
2020 | Στάσεις και αντιλήψεις γονέων για τη διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών στο ελληνικό σχολείο: εμπειρική έρευνα | Ματιάκη, Βασιλική Δ. | |
2022 | Στάσεις και αντιλήψεις μαθητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε σχέση με το φυσιολογικό τοκετό και την καισαρική τομή | Βαρνακιώτη, Δήμητρα Ζ. | |