Πλοήγηση στο ΕΑΔΔ ανά "Επιστημονικό πεδίο" : Εκπαίδευση
Πηγαίνετε στο:
0-9  |   A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z   |   Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
ή εισάγετε λίγα αρχικά γράμματα: 
 
Ταξινόμηση ανά:
Σε σειρά:
Αποτελέσματα/σελίδα:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
2016Η χρήση των τεχνολογιών της πληροφορίας και των επικοινωνιών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση: προϋποθέσεις και προτάσεις για πληρέστερη ενσωμάτωσή τουςΚουκουφίκη, Σταυρούλα Λ.
2015Η χρονική και αποψιακή μορφολογία στη διδασκαλία της ελληνικής και της κορεατικής ως ξένων γλωσσώνKim, Hyejin S.
2020Η ψηφιακή αφήγηση (digital storytelling) ως διδακτικό εργαλείο στο μάθημα της λογοτεχνίαςΓκουτσιουκώστα, Ζησούλα Π.
2022Η ψηφιοποίηση της γνώσης και η επίδρασή της στην πανεπιστημιακή έρευναΚαταβολάδα, Ευαγγελία Γ.
2003Η ψυχοκινητική αγωγή ως προϋπόθεση και μέσο βελτίωσης της γραφοκινητικής δεξιότητας παιδιών προσχολικής ηλικίαςΤρούλη, Καλλιόπη Γ.
2001Η ψυχοπαιδαγωγική της δημιουργικότητας: πρόγραμμα άσκησης και προαγωγής της δημιουργικής σκέψης σε παιδιά του νηπιαγωγείουΜάνου, Βασιλική Κ.
2020Θεατρικές μέθοδοι και η διδακτική αξιοποίησή τους στη διδασκαλία της αγγλικής ως ξένης γλώσσας στο δημοτικό σχολείο: το παράδειγμα του Μανδύα του ΕιδικούΚοσμά, Γεωργία-Μυρσίνη Ν.
2019Θεραπευτικές ιδιότητες του γραπτού λόγου: προβλήματα στην παραγωγή γραπτού λόγου και άγχος μαθητών με ή χωρίς μαθησιακές δυσκολίες στη δευτεροβάθμια εκπαίδευσηΠαπατρέχα, Βιργινία Μ.
2000Θεσμικός διαχωρισμός και συνεργασία μεταξύ νηπιαγωγείου και πρωτοβάθμιου σχολείου στη Γερμανία και στην Ελλάδα: εμπειρική - συγκριτική προσέγγιση των απόψεων Ελλήνων και Γερμανών εκπαιδευτικώνΒρυνιώτη, Καλλιόπη Π.
2021Θεσμικός εκδημοκρατισμός του σύγχρονου πανεπιστημίουΠαπανικολάου, Βάια Κ.
2024Θεωρία πολυπλοκότητας, επιστημολογικά και μεθοδολογικά ζητήματα στην έρευνα των κοινωνικών επιστημών: εφαρμογή της ανάλυσης δικτύων στις αναπαραστάσεις γνωσιολογικών πεποιθήσεωνΓκέβρου, Μαρία Σ. 
2021Θεωρίες και πρακτικές για την εννοιολόγηση και τη διδακτική εννοιών της μαθηματικής ανάλυσης με χρήση τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών: η έννοια της "μεταβολής" και η δυνατότητα επιρροής της στη διδασκαλία βασικών εννοιών της ανάλυσης από την πρωτοβάθμια μέχρι την τριτοβάθμια εκπαίδευσηΡεμούνδου, Δήμητρα Ι.
2014Θρησκευτικός γραμματισμός: τρείς περιπτώσεις ορθόδοξου λόγουΔιαμαντής, Φώτιος Κ.
1983ΙΑΤΡΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝΜπίμπου-Κουτσούκου, Αγάθη
2008Ιατρική εκπαίδευση: σύγχρονες προτάσεις διδακτικής-μεθοδολογίας για την ιατρική εκπαίδευση στην Ελλάδα σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο: το παράδειγμα της ΩΡΛ.Ραμουτσάκη, Ιωάννα Ά.
2005Ιδέες και αναπαραστάσεις μικρών παιδιών για τις τεχνολογίες της καθημερινής ζωής. Μια εποικοδομητική διδακτική προσέγγιση της τεχνολογί...Τασιός, Αθανάσιος
1994ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΒΛΑΧΩΝ ΣΤΟ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟ ΧΩΡΟ (1850-1913)Κολτσίδας, Αντώνιος
2008Ικανότητα αναγνώρισης μαθητών με κινητική αδεξιότητα από καθηγητές φυσικής αγωγής, δάσκαλους και γονείςΚυπαρίσσης, Μιχαήλ Κ.
2019Ικανότητα ανίχνευσης παιδιών με αναπτυξιακή διαταραχή κινητικού συντονισμού από δασκάλους, καθηγητές φυσικής αγωγής και νηπιαγωγούς με τη χρήση της λίστας παρατήρησης της δέσμης κινητικής αξιολόγησης MABC-2Δημητροπούλου, Δήμητρα Α.
2014Ικανότητες απόδοσης των ηγετών εκπαίδευσης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα και συσχέτισή τους με χαρακτηρολογικές παραμέτρουςΑναστασίου, Αδάμος Α.