Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2011 | Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και των εκπαιδευτικών: ιστορική διάσταση και σύγχρονες τάσεις | Κηροποιού-Κουτρουμανίδου, Κωνσταντινιά Δ. | ![](images/text_button.gif) |
2013 | Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου στις φυσικές επιστήμες σε επίπεδο σχολικής μονάδας: απόψεις εκπαιδευτικών | Δρακόπουλος, Θεοδόσιος Γ. | ![](images/text_button.gif) |
2015 | Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού και του εκπαιδευτικού έργου στην ελληνική εκπαίδευση: διερεύνηση των θεσμικών μέτρων, των εκπαιδευτικών θέσεων και των επιστημονικών δεδομένων (1833-2011) | Κωνσταντίνου, Ιωάννης Χ. | ![](images/text_button.gif) |
2016 | Η αξιολόγηση του σχολικού βιβλίου φυσικής αγωγής καθηγητή της Α' γυμνασίου και του μαθητή Α'+Β'+Γ' γυμνασίου | Πανταζή, Διαμαντίνα Ν. | ![](images/text_button.gif) |
2017 | Η αξιολόγηση των βιβλίων φυσικής αγωγής της Ε + ΣΤ΄ δημοτικού εκπαιδευτικού και μαθητή | Σπετσωτάκη, Ροδάνθη Ε. | ![](images/text_button.gif) |
2009 | Η αξιολόγηση των γραπτών γλωσσικών δοκιμασιών των αλλόγλωσσων μαθητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο μάθημα της νέας ελληνικής γλώσσας | Ηλιοπούλου, Κωνσταντίνα Α. | ![](images/text_button.gif) |
2015 | Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων για τους μαθητές με προβλήματα στη νοητική τους ανάπτυξη που φοιτούν σε δημοτικά σχολεία ειδικής αγωγής | Σταγιόπουλος, Πέτρος Β. | ![](images/text_button.gif) |
2013 | Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών στην Ελλάδα κατά τη διάρκεια του απελευθερωτικού αγώνα και την καποδιστριακή περίοδο | Κατσιάπη-Γεωργούλη, Νίκη | ![](images/text_button.gif) |
2011 | Η αξιολόγηση ως παράγοντας βελτίωσης της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου: διεθνείς τάσεις, εθνικές πολιτικές και σχολική πράξη | Θεοχάρης, Δημήτριος Κ. | ![](images/text_button.gif) |
2014 | Η αξιοποίηση εναλλακτικών διδακτικών προσεγγίσεων με έμφαση στη μουσειοπαιδαγωγική για την καλλιέργεια των στάσεων των μαθητών δημοτικών σχολείων αναφορικά με την πολιτιστική κληρονομιά | Παναγιωτοπούλου, Πολυξένη Χ. | ![](images/text_button.gif) |
2020 | Η αξιοποίηση της δυναμικής της ομάδας στην εξ αποστάσεως συνεργατική μάθηση | Νιάρη, Μαρία Ι. | ![](images/text_button.gif) |
2000 | Η αξιοποίηση της θεωρίας van Hiele στη διδασκαλία της γεωμετρίας στην υποχρεωτική εκπαίδευση με τη βοήθεια υπολογιστή | Ζαρανής, Νικόλαος Ε. | ![](images/text_button.gif) |
2013 | Η αξιοποίηση της «Οπτικής Γραμματικής» στη διδασκαλία της παραγωγής πολυτροπικών-πληροφοριακών κειμένων σε μαθητές/τριες Στ΄τάξης του δημοτικού σχολείου: μια κοινωνική - σημειωτική προσέγγιση | Μακρή, Δήμητρα Γ. | ![](images/text_button.gif) |
2024 | Η αξιοποίηση της συνδυασμένης μάθησης στη θρησκευτική αγωγή με αρωγό τις τεχνολογίες της πληροφορίας και των επικοινωνιών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση | Καρακωσταντάκη, Ευαγγελία Ε. | |
2022 | Η αξιοποίηση του animation και της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στην διαμόρφωση οδηγών προγραμμάτων χρηματοδότησης στον τομέα του πολιτισμού-οπτικοακουστικά μέσα | Τριβέλλα, Λαμπρινή Γ. | ![](images/text_button.gif) |
2020 | Η αξιοποίηση του κινηματογράφου στη διδασκαλία και μάθηση της ιστορίας | Στάμος, Νικόλαος Α. | ![](images/text_button.gif) |
2020 | Η αξιοποίηση του ψηφιακού παιχνιδιού στην εκπαιδευτική διαδικασία και ο ρόλος του στην ανάπτυξη γνωστικών και κοινωνικών δεξιοτήτων των παιδιών: διερεύνηση απόψεων παιδιών και εκπαιδευτικών | Κουγιουμτζίδου, Ελένη Χ. | ![](images/text_button.gif) |
2023 | Η αξιοποίηση των drones στην εκπαίδευση στο πλαίσιο της κινητής μάθησης και STEM εκπαίδευσης | Σιβένας, Τρύφων Ι. | |
2019 | Η αξιοποίηση των αναλογιών όπως αναφαίνονται στις κοινωνικές αναπαραστάσεις και η εξέλιξή τους για τη δόμηση της ιστορικής σκέψης από μαθητές της τελευταίας τάξης της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης | Καραγιάννη, Ελένη Γ. | ![](images/text_button.gif) |
2005 | Η αξιοποίηση των δυνατοτήτων των νέων τεχνολογιών στη διδασκαλία της ιστορίας | Αλεξανδράτος, Γεώργιος Φ. | ![](images/text_button.gif) |