Πλοήγηση στο ΕΑΔΔ ανά "Επιστημονικό πεδίο" : Education
Πηγαίνετε στο:
0-9  |   A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z   |   Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
ή εισάγετε λίγα αρχικά γράμματα: 
 
Ταξινόμηση ανά:
Σε σειρά:
Αποτελέσματα/σελίδα:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
2011Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και των εκπαιδευτικών: ιστορική διάσταση και σύγχρονες τάσειςΚηροποιού-Κουτρουμανίδου, Κωνσταντινιά Δ.
2013Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου στις φυσικές επιστήμες σε επίπεδο σχολικής μονάδας: απόψεις εκπαιδευτικώνΔρακόπουλος, Θεοδόσιος Γ.
2015Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού και του εκπαιδευτικού έργου στην ελληνική εκπαίδευση: διερεύνηση των θεσμικών μέτρων, των εκπαιδευτικών θέσεων και των επιστημονικών δεδομένων (1833-2011)Κωνσταντίνου, Ιωάννης Χ.
2016Η αξιολόγηση του σχολικού βιβλίου φυσικής αγωγής καθηγητή της Α' γυμνασίου και του μαθητή Α'+Β'+Γ' γυμνασίουΠανταζή, Διαμαντίνα Ν.
2017Η αξιολόγηση των βιβλίων φυσικής αγωγής της Ε + ΣΤ΄ δημοτικού εκπαιδευτικού και μαθητήΣπετσωτάκη, Ροδάνθη Ε.
2009Η αξιολόγηση των γραπτών γλωσσικών δοκιμασιών των αλλόγλωσσων μαθητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο μάθημα της νέας ελληνικής γλώσσαςΗλιοπούλου, Κωνσταντίνα Α.
2015Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων για τους μαθητές με προβλήματα στη νοητική τους ανάπτυξη που φοιτούν σε δημοτικά σχολεία ειδικής αγωγήςΣταγιόπουλος, Πέτρος Β.
2013Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών στην Ελλάδα κατά τη διάρκεια του απελευθερωτικού αγώνα και την καποδιστριακή περίοδοΚατσιάπη-Γεωργούλη, Νίκη
2011Η αξιολόγηση ως παράγοντας βελτίωσης της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου: διεθνείς τάσεις, εθνικές πολιτικές και σχολική πράξηΘεοχάρης, Δημήτριος Κ.
2014Η αξιοποίηση εναλλακτικών διδακτικών προσεγγίσεων με έμφαση στη μουσειοπαιδαγωγική για την καλλιέργεια των στάσεων των μαθητών δημοτικών σχολείων αναφορικά με την πολιτιστική κληρονομιάΠαναγιωτοπούλου, Πολυξένη Χ.
2020Η αξιοποίηση της δυναμικής της ομάδας στην εξ αποστάσεως συνεργατική μάθησηΝιάρη, Μαρία Ι.
2000Η αξιοποίηση της θεωρίας van Hiele στη διδασκαλία της γεωμετρίας στην υποχρεωτική εκπαίδευση με τη βοήθεια υπολογιστήΖαρανής, Νικόλαος Ε.
2013Η αξιοποίηση της «Οπτικής Γραμματικής» στη διδασκαλία της παραγωγής πολυτροπικών-πληροφοριακών κειμένων σε μαθητές/τριες Στ΄τάξης του δημοτικού σχολείου: μια κοινωνική - σημειωτική προσέγγισηΜακρή, Δήμητρα Γ.
2024Η αξιοποίηση της συνδυασμένης μάθησης στη θρησκευτική αγωγή με αρωγό τις τεχνολογίες της πληροφορίας και των επικοινωνιών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευσηΚαρακωσταντάκη, Ευαγγελία Ε. 
2022Η αξιοποίηση του animation και της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στην διαμόρφωση οδηγών προγραμμάτων χρηματοδότησης στον τομέα του πολιτισμού-οπτικοακουστικά μέσαΤριβέλλα, Λαμπρινή Γ.
2020Η αξιοποίηση του κινηματογράφου στη διδασκαλία και μάθηση της ιστορίαςΣτάμος, Νικόλαος Α.
2020Η αξιοποίηση του ψηφιακού παιχνιδιού στην εκπαιδευτική διαδικασία και ο ρόλος του στην ανάπτυξη γνωστικών και κοινωνικών δεξιοτήτων των παιδιών: διερεύνηση απόψεων παιδιών και εκπαιδευτικώνΚουγιουμτζίδου, Ελένη Χ.
2023Η αξιοποίηση των drones στην εκπαίδευση στο πλαίσιο της κινητής μάθησης και STEM εκπαίδευσηςΣιβένας, Τρύφων Ι. 
2019Η αξιοποίηση των αναλογιών όπως αναφαίνονται στις κοινωνικές αναπαραστάσεις και η εξέλιξή τους για τη δόμηση της ιστορικής σκέψης από μαθητές της τελευταίας τάξης της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσηςΚαραγιάννη, Ελένη Γ.
2005Η αξιοποίηση των δυνατοτήτων των νέων τεχνολογιών στη διδασκαλία της ιστορίαςΑλεξανδράτος, Γεώργιος Φ.