Η αξιολόγηση των βιβλίων φυσικής αγωγής της Ε + ΣΤ΄ δημοτικού εκπαιδευτικού και μαθητή

Περίληψη

Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να αξιολογηθούν τα σχολικά βιβλία «Φυσική Αγωγή E΄ & ΣΤ΄ Δημοτικού» του μαθητή και του εκπαιδευτικού. Η αξιολόγηση έγινε από τους εκπαιδευτικούς Φ.Α., τους σχολικούς συμβούλους Φ.Α. και τους μαθητές/τριες της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης. Χρησιμοποιήθηκε ειδικά κατασκευασμένο ερωτηματολόγιο με αποδεκτό δείκτη εγκυρότητας και αξιοπιστίας. Το δείγμα αποτέλεσαν 322 σχολεία (το 10% του συνολικού πληθυσμού σχολικών μονάδων 6/θέσιων και άνω) από τις 13 περιφέρειες της χώρας σύμφωνα με την στρωσιγενή αναλογική δειγματοληψία. Καταχωρήθηκαν και τελικά επεξεργάσθηκαν 137 ερωτηματολόγια εκπαιδευτικών Φ.Α., 4391 ερωτηματολόγια μαθητών/τριών και 13 ερωτηματολόγια σχολικών συμβούλων. Η στατιστική ανάλυση στο SPSS17 έγινε με κατανομές για τα δημογραφικά - γενικά στοιχεία κατάταξης και περιγραφικούς στατιστικούς δείκτες στο σύνολο του δείγματος, για κάθε θεματική ενότητα με τις επιμέρους ερωτήσεις της. Για την εξαγωγή συμπερασμάτων χρησιμοποιήθηκαν: α) ο συντελεστής συσχέτισης του ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The aim of this research project waw to evaluate the Student and Teacher's textbooks of Physical Education for Primary 5th & 6th grades, which are currently used in Greek Primary schools. The books were evaluated by PE teachers, PE advisors and Primary 5th & 6th grades pupils. The research was conducted with the use of a specially designed questionnaire with acceptable validity and reliability levels. The sample consisted of 322 schools (10% of the overall population in schools with 6 teachers or more) from all 13 regions in the country, using stratified sampling. In the end, data was entered and processed from 137 PE teacher questionnaires, 4,391 pupil questionnaires and 13 PE advisors which returned their questionnaires. Statistical analysis (SPSS17) performed to give distribution to general and demographic classification data and descriptive statistic for each topic area with its particular questions in the entire sample. To yield conclusions, statistical tests performed were: a) Pe ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/40591
ND
40591
Εναλλακτικός τίτλος
Evaluation of the student and teacher textbooks of physical education of the 5th and 6th grade of the elementary school
Συγγραφέας
Σπετσωτάκη, Ροδάνθη Εμμανουήλ
Ημερομηνία
2017
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. Σχολή Ανθρώπινης Κίνησης και Ποιότητας Ζωής. Τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού
Εξεταστική επιτροπή
Μουντάκης Κωνσταντίνος
Γεωργιάδης Κωνσταντίνος
Κωνσταντινάκος Παντελής
Τραυλός Αντώνιος
Κυπραίος Γεώργιος
Βροντού Ουρανία
Νικηταράς Νικήτας
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Αξιολόγηση βιβλίων Φυσικής Αγωγής; Βιβλίο φυσικής αγωγής μαθητή; Βιβλίο φυσικής αγωγής εκπαιδευτικού; Περιεχόμενο βιβλίων; Επίτευξη στόχων; Δομή και οργάνωση; Παρουσίαση και εικονογράφηση; Επιμόρφωση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xxxvi, 361 σ., πιν.