Αξιολόγηση των γνώσεων πρώτων βοηθειών των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης

Περίληψη

Σκοπός της μελέτης: Η αξιολόγηση των γνώσεων παροχής Πρώτων Βοηθειών των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που εργάζονται σε δημόσια και ιδιωτικά σχολεία. Μέθοδος: Ανώνυμη διαδικτυακή συγχρονική μελέτη, με τη χρήση της πλατφόρμας Google Forms, κατά τη χρονική περίοδο 1η Οκτωβρίου 2020 – 10η Ιουλίου 2023. Χρησιμοποιήθηκε αυτοσχεδιαζόμενο ερωτηματολόγιο 59 ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής, προκειμένου να επιτευχθούν οι σκοποί της έρευνας, το οποίο διαμοιράστηκε ηλεκτρονικά σε εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, που υπηρετούν σε σχολεία της ελληνικής επικράτειας. Αποτελέσματα: Το δείγμα αποτελείται από 407 εκπαιδευτικούς απασχολούμενους στον δημόσιο και στον ιδιωτικό τομέα. Ο μέσος όρος ηλικίας τους ήταν τα 41,46 έτη. Οι γυναίκες αποτελούσαν το 73,2 % του δείγματος και οι συμμετέχοντες είχαν μέσο όρο 137 μήνες προϋπηρεσίας. Λαμβάνοντας υπόψη τις ερωτήσεις που αφορούσαν τιςγνώσεις τους στις Πρώτες Βοήθειες, στη Βασική Υποστήριξη Ζωής, στη Β-ΚΑΡΠΑ και στην απινίδωση, οι εκπαιδευτικοί ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Aim of study: Assessment of First Aid knowledge of primary school teachers working in public and private schools. Method: Cross-sectional anonymous survey was conducted from October 1, 2020 to July 10, 2023 using a self-designed questionnaire in order to accomplish the purposes of this particular survey. The instrument consisted of 59 multiple-choice questions and was distributed electronically to primary education teachers serving in Greek schools. Results: The sample consists of 407 teachers employed in the public and private sector. Their average age was 41.46 years. Women made up 73.2 % of the sample and participants had an average of 137 months of service. Considering the questions related to their knowledge of First Aid, Basic Life Support, CPR and defibrillation, teachers answered less than half of the questions correctly (48.148%). More than 50% of the participants knew how CPR is performed, what is the priority before applying it and what is defibrillation. In addition, only 3 ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/60084
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/60084
ND
60084
Εναλλακτικός τίτλος
Assessment of first aid knowledge of teachers in primary education
Συγγραφέας
Γρηγοράκου, Μαρκέλλα (Πατρώνυμο: Λεωνίδας)
Ημερομηνία
2025
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Νοσηλευτικής
Εξεταστική επιτροπή
Τσουμάκας Κωνσταντίνος
Μυριανθεύς Παύλος
Μυλωνάκου-Κεκέ Ηρώ
Θεοδοσοπούλου Ελένη
Καλοκαιρινού Αθηνά
Στεργιάννης Παντελής
Πέτσιος Κωνσταντίνος
Επιστημονικό πεδίο
Ιατρική και Επιστήμες ΥγείαςΕπιστήμες Υγείας ➨ Νοσηλευτική
Λέξεις-κλειδιά
Πρώτες βοήθειες; Πρωτοβάθμια εκπαίδευση; Απινιδωτής; Εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης; Μαθητές δημοτικού; Στάσεις, γνώσεις, πρακτικές; Δεξιότητες ζωής
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.