Σχεδιασμός και οργάνωση περιεχομένου προγράμματος εκπαιδευτών ενηλίκων και διδασκαλία εκπαιδευόμενων εκπαιδευτών, με βάση την παιδαγωγική θεωρία του Πάουλο Φρέιρε

Περίληψη

Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση των δυνατοτήτων εφαρμογής στον ελληνικό χώρο της θεωρίας του Πάουλο Φρέιρε και πιο συγκεκριμένα η εκπαίδευση εκπαιδευτών ενηλίκων με βάση την θεωρία του, δηλαδή η διαμόρφωση του αναλυτικού προγράμματος και η διδασκαλία των εκπαιδευομένων εκπαιδευτών. Σε αυτό το πλαίσιο, αντικείμενο της έρευνας αποτελεί ο σχεδιασμός και η υλοποίηση δυο μεταεισαγωγικών προγραμμάτων εκπαίδευσης εκπαιδευτών ενηλίκων, δηλαδή οι εκπαιδευόμενοι εκπαιδευτές είχαν συμμετάσχει προηγούμενα σε εισαγωγικά προγράμματα εκπαίδευσης εκπαιδευτών. Στο πρώτο μεταεισαγωγικό πρόγραμμα, που υλοποιήθηκε την περίοδο 2012-2014, η εκπαιδευτική ομάδα αποτελούνταν από εκπαιδευόμενους εκπαιδευτές διαφόρων ειδικοτήτων (φιλολόγους, γεωπόνους, ψυχολόγους κ.ά.). Στο δεύτερο μεταεισαγωγικό πρόγραμμα, που υλοποιήθηκε την περίοδο 2015-2017, οι εκπαιδευόμενοι εκπαιδευτές ήσαν γλωσσικοί διαφόρων ειδικοτήτων (ελληνικής, τουρκικής, γερμανικής κ.ά.). Μεθοδολογικά το ερευνητικό εγχείρημα στηρίχτηκε ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The objective of the present study is to investigate systematically the implementation possibilities of Paulo Freire’s theory in the Greek educational area, namely the formation of the syllabus and the teaching of the trainee educators. Within this frame, the research aims at designing and materializing post-introductory education programs for adults’ educators, meaning that the trainee educators had previously participated in such introductory programs. During the first post-introductory program, which came to life in the years 2012-2014, the educational team consisted of trainee educators of various specializations and skills (language teachers, agriculturists, psychologists etc.). During the second such program, in the years 2015-2017, the trainee educators were teachers of various languages (Turkish, Greek, German etc.). Methodologically speaking, the researching venture was founded on the research action, with which the Freirian practice not only shares common characteristics, bu ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/49983
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/49983
ND
49983
Εναλλακτικός τίτλος
Action Planning and organizing the contents of the program for educators for adults and teaching of future educators according to Paulo Freire’s pedagogic theory
Συγγραφέας
Πατλακίδης, Κωνσταντίνος του Πέτρος
Ημερομηνία
2021
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Παιδαγωγική. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Λιάμπας Αναστάσιος
Γρόλλιος Γεώργιος
Ντρενογιάννη Ελένη
Γιώτη Λαμρίνα
Κουγιουμουτζάκη Φωτεινή
Καραλής Αθανάσιος
Παυλή- Κορρέ Μαρία
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση, άλλοι τομείς
Λέξεις-κλειδιά
Παιδαγωγική θεωρία του Πάουλο Φρέιρε; Πρόγραμμα εκπαιδευτών ενηλίκων; Διδασκαλία εκπαιδευτών
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
πιν.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)