Χρήση νέων τεχνολογιών για τη διδασκαλία γεωλογικών εννοιών στην τριτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση

Περίληψη

Στο πλαίσιο αυτής της διατριβής διερευνήθηκαν, η διδασκαλία της γεωλογίας, οι παρανοήσεις, καθώς και τρόποι προκειμένου αυτή να βελτιωθεί με τη χρήση νέων τεχνολογιών, τόσο σε έκτακτες συνθήκες διδασκαλίας λόγω Covid, όσο και σε κανονικές συνθήκες. Η έρευνα υλοποιήθηκε κατά την περίοδο του εγκλεισμού λόγω Covid και κάτω από τις υποχρεωτικές συνθήκες για εξ’ αποστάσεως διδασκαλία. Για το σκοπό αυτό δημιουργήθηκαν συγκεκριμένα ψηφιακά εργαλεία. Έγινε αναγνώριση ορυκτών μέσω του MINS (εφαρμογή που έχει δημιουργηθεί για κινητά τηλέφωνα). Κατόπιν σχεδιάστηκαν ειδικά διαμορφωμένα ερωτηματολόγια τα οποία περιλάμβαναν φωτογραφίες και απεστάλησαν μέσω ηλεκτρονικών συνδέσμων. Σε αυτά τα ερωτηματολόγια υπήρχαν διαφορετικές ασκήσεις όπου μέσα από τις φωτογραφίες οι φοιτητές έμαθαν να αναγνωρίζουν πετρώματα, ρήγματα και να διαβάζουν τοπογραφικούς χάρτες. Ένα ερωτηματολόγιο που αφορά σε παρανοήσεις των μαθητών (1η ενότητα – Παρανοήσεις μαθητών, φοιτητών) σχετικά με βασικά θέματα της Γεωλογίας δόθηκε ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In the context of this thesis, the teaching of geology, the misconceptions, as well as ways to improve it with the use of new technologies, both in extraordinary teaching conditions due to Covid, and in normal conditions were investigated. The research was carried out during the period of confinement due to Covid and under the mandatory conditions for distance teaching. Specific digital tools were created for this purpose. Minerals were identified through MINS (application developed for mobile phones). Then specially designed questionnaires including photographs were designed and were sent via electronic links. In these questionnaires there were different exercises where through the photos the students learned to identify rocks, faults and read topographical maps. A questionnaire concerning students' misconceptions (1st section – Students' misconceptions) regarding basic topics of Geology was given electronically to all students of the Secondary Education of regional unit of Achaia (Ju ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/57901
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/57901
ND
57901
Εναλλακτικός τίτλος
Using new technologies for teaching geological concepts in higher and secondary education
Συγγραφέας
Γιωτόπουλος, Γεώργιος (Πατρώνυμο: Φώτιος)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Γεωλογίας
Εξεταστική επιτροπή
Παπούλης Δημήτριος
Κουκουβέλας Ιωάννης
Σκοπελίτη Ειρήνη
Οικονόμου Πολυχρόνης
Καραλής Αθανάσιος
Περράκη Μαρία
Αντωναράκου Ασημίνα
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΓεωεπιστήμες και Επιστήμες Περιβάλλοντος ➨ Γεωλογία
Λέξεις-κλειδιά
Παρανοήσεις; Διδάσκοντας Γεωλογία; Πολιτικοί μηχανικοί; Γεωλογία; Γεωεπιστήμες; Διδακτική της Γεωλογίας; Ορυκτά; Πετρώματα; Εσφαλμένες αντιλήψεις
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., χαρτ., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)