Ολιστική προσέγγιση στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες

Περίληψη

Η έρευνα της διατριβής βασίζεται στην Ολιστική προσέγγιση στην εκπαίδευση που υποδεικνύει την ανάγκη για ένα επιτυχημένο συμπεριληπτικό περιβάλλον για μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες με ευέλικτη διαχείριση όλων υποσυστημάτων κοντά τους που επηρεάζουν την ακαδημαϊκή τους εξέλιξη. Σκοπός της εμπειρικής μελέτης είναι να διερευνήσει τη συμπαγή και διαφοροποιημένη επιρροή της αλληλεπίδρασης μεταξύ εσωτερικών (βιολογικών, γνωστικών, συναισθηματικών και συμπεριφορικών) και εξωτερικών (οικογενειακών και κοινωνικοπαιδαγωγικών) παραγόντων στην εκπαιδευτική πρόοδο των μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στα Τμήματα Ένταξης της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ως δείκτες εφαρμογής μιας ολιστικής προσέγγισης. Τα κύρια ερευνητικά ερωτήματα καλύπτουν την ετοιμότητα του σύγχρονου εκπαιδευτικού συστήματος να διαχειριστεί και να επιλύσει εκπαιδευτικά προβλήματα που προκύπτουν από την κοινή αλληλεπίδραση μεταξύ των εσωτερικών βιολογικών, γνωστικών, συναισθηματικών, συμπεριφορικών χαρακτηριστικών ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The dissertation research has based on Holistic approach in education that indicates the need of a successful inclusive setting for students with Special Educational Needs (SEN) with flexible management of all those subsystems near to them that influence their academic evolution. The purpose of the empirical study has to investigate the compact and differentiated influence of the interaction between internal (biological, cognitive, emotional and behavioral) factors and external (familial and socio-pedagogical) factors on the educational progress of students with SEN in the inclusive environment of mainstream secondary school as an indicator of the application of a holistic approach. The main research questions cover the readiness of the modern educational system manage and solve educational problems arising from the joint interaction among internal biological, cognitive, emotional, behavioral characteristics of the student, the school environment, parental involvement and the wider so ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/56979
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/56979
ND
56979
Εναλλακτικός τίτλος
Holistic approach to the development of learning skills of students with special educational needs
Συγγραφέας
Κυριακοπούλου, Μαρία (Πατρώνυμο: Νικόλαος)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
Sofia University Saint Kliment Ohridski. Faculty of Educational Studies and the Arts
Εξεταστική επιτροπή
Aρσόβα Μίρα-Τσβέτκοβα
Μπαλκάνσκα Νέντα-Ζλατίνοβα
Τερζίισκα Πελαγία-Μιχαήλοβα
Γιάνκοβα Ζάνα-Ατανάσοβα
Γκεοργκίεβα Ντιάνα-Πασκάλεβα
Ασένοβα Άννα-Κονσταντίνοβα-Τρόσεβα
Νικόλοβα Σνεζάνα-Χρίστοβα
Ποπζλάτεβα Τσάνκα-Ζλάτεβα
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Ειδική εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Ολιστική προσέγγιση; Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες; Τμήμα ένταξης
Χώρα
Βουλγαρία
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.