Επίγνωση ζητημάτων ιδιωτικότητας μέσω της παιγνιοποίησης

Περίληψη

Η παρούσα διδακτορική διατριβή στοχεύει στην ανάπτυξη μιας παιγνιώδους εκπαιδευτικής μεθόδου. Αυτή η μέθοδος μπορεί να χρησιμοποιηθεί για το σχεδιασμό εφαρμογών που στοχεύουν στην εκπαίδευση των χρηστών. Η σημαντική διαφορά σε αντίθεση με τις παραδοσιακές μεθόδους εκπαίδευσης είναι η εισαγωγή στοιχείων παιχνιδιού προκειμένου να έχουμε ένα πιο ενδιαφέρον και ελκυστικό περιβάλλον αλληλεπίδρασης για τον χρήστη.Στο πλαίσιο της παρούσας διατριβής:• Μελετήθηκε η παιγνιοποίηση για την καταγραφή του στόχου και του τρόπου υλοποίησής της• Εξετάστηκε η σχέση της ιδιωτικότητας και της παιγνιοποίηση για να προσδιοριστεί εάν οι εφαρμογές παιχνιδιών σέβονται το απόρρητο των χρηστών• Αποδείχθηκε η ανάγκη εκπαίδευσης των χρηστών σε θέματα ιδιωτικότητας• Πραγματοποιήθηκε μια σε βάθος ανάλυση του εκπαιδευτικού σχεδιασμού• Ο συνδυασμός της θεωρίας του εκπαιδευτικού σχεδιασμού και της παιγνιοποίησης περιεγράφηκε για να προσδιοριστεί πώς μπορούν να συνδεθούν.• Προτάθηκε ένα μοντέλο σχεδιασμού παιγνιωδών εκπ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This thesis aims to develop a gamified instructional method. This method can be used for the design of applications which aims to educate users. The important difference in contrast to traditional instructional methods is the introduction of game elements in order to have a more interesting and attractive interaction environment for the user.In the context of this thesis:• Gamification has been studied to record its aim and the way of its implementation• The relation of privacy and gamification was examined to identify if gamified applications respects users’ privacy• The need of educating users on privacy issues was proved• An in-depth analysis of instructional design was accomplished• The combination of instructional design theory and gamification theory was described to identify how they can be connected.• A model for designing gamified instructional programs was proposed• A case study of privacy awareness was used to implement the proposed method

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/52476
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/52476
ND
52476
Εναλλακτικός τίτλος
Privacy awareness through gamification
Συγγραφέας
Μαυροειδή, Αικατερίνη-Γεωργία (Πατρώνυμο: Φώτιος)
Ημερομηνία
2022
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας
Εξεταστική επιτροπή
Καλλονιάτης Χρήστος
Γκρίτζαλης Στέφανος
Παπασαλούρος Ανδρέας
Λαμπρινουδάκης Κωνσταντίνος
Καβακλή Ευαγγελία
Κοκολάκης Σπύρος
Κώτης Κωνσταντίνος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΆλλες Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογίες ➨ Μηχανική, διεπιστημονική προσέγγιση
Λέξεις-κλειδιά
Παιγνιοποίηση; Ιδιωτικότητα; Εκπαίδευση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)