Τεχνικές open learner modeling σε ψηφιακό εκπαιδευτικό παιχνίδι και μελέτη μηχανισμών παροχής κινήτρων

Περίληψη

Η μαθησιακή προσέγγιση Digital Game-based Learning (DGBL) έχοντας στο επίκεντρο τον μαθητή, κάνει χρήση ψηφιακών παιχνιδιών με εκπαιδευτικό υλικό, ώστε να προκαλέσει το ενδιαφέρον των μαθητών και να ενισχύσει τη μαθησιακή τους αποτελεσματικότητα. Στα πλαίσια των 2 παραμέτρων της DGBL, δηλαδή της μάθησης (εκπαίδευση) και του παιχνιδιού (διασκέδαση, ψυχαγωγία) αναπτύχθηκε το Παιχνίδι της Προπαίδειας (Multiplication Game - MG). Το MG είναι ένα προσαρμοστικό ψηφιακό παιχνίδι για την προπαίδεια, όπου οι μαθητές δημοτικού αποκτούν τις απαραίτητες δεξιότητες πολλαπλασιασμού με ευχάριστο και διαδραστικό τρόπο, σε ένα ασφαλές περιβάλλον, όπου γίνεται διακριτική διαχείριση λαθών. Μέσω των τεχνικών Ανοιχτού Μοντέλου Μαθητή (Open Learner Model -OLM) και Ανοιχτού Κοινωνικού Μοντέλου Μαθητή (Open Social Learner model - OSLM) προάγονται οι μεταγνωστικές δεξιότητες (π.χ. αυτό-αξιολόγηση, αυτό-οργάνωση), ενώ προσφέρεται η δυνατότητα σύγκρισης των επιδόσεων των μαθητών. Παράλληλα παρέχεται η δυνατότητα ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The student-centered learning approach known as Digital Game-based Learning (DGBL) uses digital games with educational materials to provoke student interest and to enhance their learning effectiveness. Within the two main DGBL parameters, i.e. learning (education) and gaming (fun, entertainment) the Multiplication Game (MG) was developed. MG is an adaptive digital game for developing and practising multiplication competences, which addresses primary school pupils and aims to develop the necessary multiplication skills in a fun and interactive way, in a safe environment with discreet error management. Through the Open Learner Model (OLM) and Open Social Learner Model (OSLM) techniques, metacognitive skills (e.g. self-assessment, self-organization) are promoted, while the opportunity of comparing pupil performance is offered. At the same time, it is possible for this tool to be used by teachers for easy evaluation and detailed monitoring of pupil performance. The MG supports all the part ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/51362
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/51362
ND
51362
Εναλλακτικός τίτλος
Open learner modeling techniques in a digital educational game and study of motivation mechanisms
Συγγραφέας
Λεονάρδου, Αγγελική (Πατρώνυμο: Παντελεήμων)
Ημερομηνία
2021
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής
Εξεταστική επιτροπή
Ρήγκου Μαρία
Γαροφαλάκης Ιωάννης
Ξένος Μιχαήλ
Μακρής Χρήστος
Χατζηλυγερούδης Ιωάννης
Παρασκευάς Μιχαήλ
Συρμακέσης Σπυρίδων
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, Ηλεκτρονικού Μηχανικού, Μηχανικού Η/Υ ➨ Τεχνολογία μέσων
Λέξεις-κλειδιά
Μάθηση με βάση το ψηφιακό παιχνίδι; Παιχνίδι πολλαπλασιασμού; Χρησιμότητα ψηφιακών παιχνιδιών σε κίνητρο μαθητή; Παιχνιδοποίηση; Προσαρμοστικό εκπαιδευτικό παιχνίδι; Ψηφιακό εκπαιδευτικό παιχνίδι
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)