Η διερεύνηση της ποιότητας σχέσης και των παραγόντων που τη διαμορφώνουν στο περιβάλλον των κοινωνικών δικτύων: η εφαρμογή της θεωρίας σχεσιακού οφέλους και κόστους

Περίληψη

Τα Κοινωνικά Δίκτυα αποτελούν σήμερα ένα αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής μάρκετινγκ των εταιρειών, ως ένα εργαλείο ανάπτυξης και διαχείρισης σχέσεων με το καταναλωτικό κοινό. Η παρούσα διδακτορική διατριβή, μελετάει τη διαμόρφωση σχέσεων μεταξύ καταναλωτή - εταιρείας μέσα στο περιβάλλον των εταιρικών σελίδων (brand fan pages) στα Κοινωνικά Δίκτυα, και την επίδραση στην εταιρεία και στη μάρκα. Για το σκοπό αυτό, η έρευνα υιοθετεί και χρησιμοποιεί την έννοια της Ποιότητας Σχέσης (Relationship Quality), και εφαρμόζει τη θεωρία του Σχεσιακού Οφέλους και Κόστους (Relational Benefits & Relational Costs). Η εκπλήρωση του στόχου της διατριβής, επιτεύχθηκε μέσα από 3 ερευνητικά στάδια: Στο πρώτο στάδιο, προκειμένου να γίνουν κατανοητά τα κίνητρα και ο τρόπος χρήσης των Κοινωνικών Δικτύων από τις εταιρείες, πραγματοποιήθηκαν 14 προσωπικές συνεντεύξεις με digital marketing managers εταιρειών που δραστηριοποιούνται σε ποικίλους κλάδους της ελληνικής αγοράς, και έχουν δημιουργήσει fan pages σε ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Social media constitute an integral part of companies’ marketing strategy, and a tool for developing and managing relationships with consumers. This thesis studies the development of consumer-brand relationships within the environment of social media brand fan pages, and the effect of such relationships on the company/brand. For this purpose, the study adopts and uses the concept of Relationship Quality, by applying the Relational Benefits and Costs approach.In order to fulfil the objectives of the thesis, a three-step research approach was employed: First, in order to understand the motives and the way that companies use social media, 14 interviews with digital marketing managers of companies that have created fan pages on popular social networks were conducted. The second step was, to conduct a series of focus group discussions with consumers-users of brand fan pages in social media. The purpose of this project was, to gain an understanding of the benefits and costs consumers perceiv ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/42834
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/42834
ND
42834
Εναλλακτικός τίτλος
Exploring relationship quality and its antecedents in the social media context: the application of the relational benefits and costs approach
Συγγραφέας
Τσιμόνης, Γεώργιος (Πατρώνυμο: Δημήτριος)
Ημερομηνία
2016
Ίδρυμα
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων. Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Εξεταστική επιτροπή
Δημητριάδης Σέργιος
Ήντουνας Κωνσταντίνος
Γούναρης Σπυρίδων
Σταθακόπουλος Βλάσης
Καραντινού Καλυψώ
Βρεχόπουλος Αδάμ
Βλαχοπούλου Μάρω
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Ποιότητα σχέσης; Κοινωνικά δίκτυα; Σχεσιακά οφέλη-κόστη; Σχεσιακό μάρκετινγκ; Ψηφιακό μάρκετινγκ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
609 σ., πιν., σχημ., γραφ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)