Νέες μεθοδολογίες τηλεκπαίδευσης, αξιολόγησης & διάχυσης γνώσης βασισμένες σε τεχνολογίες Web 2.0

Περίληψη

Στην παρούσα διατριβή θα γίνει μια απόπειρα να συγκεραστούν οι παραδοσιακές μορφές εκπαίδευσης με τις νέες τεχνολογίες σε μια προσπάθεια για βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης γνώσης. Οι νέες τεχνολογίες τα τελευταία χρόνια έχουν εισέλθει στην καθημερινότητα του ανθρώπου και δεν μπορεί να παραγνωριστεί η χρησιμότητά τους. Καθίσταται λοιπόν αναγκαία η εξοικείωση των παραδοσιακών μεθόδων με τις νέες τεχνολογίες ώστε να γίνει δυνατή στο έπακρο η εκμετάλλευσή τους. Η καινοτομία έγκειται στο γεγονός ότι θα αναπτυχθεί εκ νέου μια μεθοδολογία η οποία θα πρέπει να ακολουθηθεί στην πορεία της ηλεκτρονικής μάθησης με στόχο την επαρκή κατάκτηση τηςγνώσης. Στην προσπάθεια αυτή στήριγμα υπήρξαν οι παραδοσιακές διδακτικές μεθοδολογίες των οποίων την σημαντικότητα δεν είναι δυνατό να παραγνωριστεί και να ακυρωθεί. Έτσι λοιπόν καταλήξαμε σε μια προτεινομένη μεθοδολογία η οποία εφαρμόστηκε σε ένα δείγμα μαθητών με τα αποτελέσματα να παρουσιάζονται στο δεύτερο μέρος της παρούσας διατριβής.

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This thesis will be an attempt to reconcile the traditional forms of education with new technologies in an effort to improve the quality of knowledge. New technologies in recent years have entered the daily life of man and it will be a fault to underestimate their usefulness. It is therefore necessary to familiarize the traditional methods with new technologies to enable the most of their exploitation. The innovation lies in the fact that a re-developed methodology which should be followed in the path of e-learning is important in order to adequately acquire the knowledge produced. This effort was supported from the traditional teaching methodologies whose significance cannot be ignored and invalidated. So we proposed a methodology that was applied to a sample of students with results presented in the second part of this thesis.

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/27885
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/27885
ND
27885
Εναλλακτικός τίτλος
New e-learning methodologies, assessment & dissemination οf knowledge based WEB 2.0 technologies
Συγγραφέας
Κωτσάκης, Σταύρος (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2012
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Επικοινωνιών, Ηλεκτρονικής και Συστημάτων Πληροφορικής
Εξεταστική επιτροπή
Λούμος Βασίλειος
Καγιάφας Ελευθέριος
Πρωτονοτάριος Εμμανουήλ
Ιωαννίδου Μαρία-Παρασκευή
Κουκούτσης Ηλίας
Αναγνωστόπουλος Ιωάννης
Βέργαδος Δημήτριος
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά
Ηλεκτρονική μάθηση; Εκπαίδευση από απόσταση; Τηλεκπαίδευση; Γουίκις; Γουέμπ 2.0; Μούντλ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
143 σ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)