ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΛΩΝ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ.ΒΑΣΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΦΥΣΗΤΗΣ ΔΙΑΚΡΙΣΗΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΛΩΝ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙ- ΚΩΝ:Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙ- ΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/10375
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/10375
Εναλλακτικός τίτλος
GENDER DISCRIMINATION IN TEACHING MATHEMATICS.GROUNDED THEORY FOR GENDER DISCRIMINATION IN TEACHING MATHEMATICS:THE CASE OF THE GREEK UNIVERSITY STUDENTS BECOMING PRIMARY TEACHERS
Συγγραφέας
ΧΙΟΝΙΔΟΥ-ΜΟΣΚΟΦΟΓΛΟΥ, ΜΑΡΙΑ
Ημερομηνία
1996
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
Εξεταστική επιτροπή
Δανασσής-Αφεντάκης Αντώνιος
Εξαρχάκος Θεόδωρος
Λαμπράκη-Παγανού Αλεξάνδρα
Κυνηγός Χρόνης
Παπακωνσταντίνου Θεόδωρος
Κρουσταλάκης Γεώργιος
Σπανός Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Κοινωνιολογία
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
236 σ.