Οι μαθητές από τις ειδικές τάξεις, οι οποίοι φοιτούν στο γυμνάσιο: κοινωνικά και ψυχολογικά χαρακτηριστικά, κίνητρα για μάθηση, σχολική επίδοση και προσαρμογή

Περίληψη

ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΙΒΗΣ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΘΟΥΝ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΟΙΤΗΣΑΝ ΣΕ ΕΙΔΙΚΗ ΤΑΞΗ, Ο ΒΑΘΜΟΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ, ΤΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΜΑΘΗΣΗ, Ο ΒΑΘΜΟΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ, ΤΑ ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥΣ. ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΚΑΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΦΟΙΤΗΣΑΝ ΣΕ ΕΙΔΙΚΗ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ. ΤΑ ΚΥΡΙΟΤΕΡΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΕΚΥΨΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΕΞΗΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ: 1. ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΑ: ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΜΕ ΧΑΜΗΛΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΜΕ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ. 2. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ: ΕΧΟΥΝ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗ ΕΠΙΔΟΣΗ, ΑΠΟΤΥΓΧΑΝΟΥΝ ΣΥΧΝΟΤΕΡΑ, ΚΑΝΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟΥΣΙΕΣ 3. ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ: ΕΧΟΥΝ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΜΑΘΗΣΗΣ, ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟΤΕΡΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ. 4. ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣΟΧΗΣ, ΕΚΔΗΛΩΝΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΥΟΜΕΝΑ, ΕΞΩ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

THE AIM OF THE DISSERTATION WAS TO STUDY THE CHARACTERISTICS OF SECONDARY SCHOOL STUDENTS WHO HAD ATTENDED LESSONS IN A SPECIAL CLASS AT PRIMARY SCHOOL, THE FREQUENCY OF THEIR ATTENDANCE, THE MOTIVES THEY HAVE GOT IN LEARNING, THE DEGREE OF ADAPTABILITY AT SCHOOL AND THEIR PSYCHOSOCIAL CHARACTERISTICS. THE INFORMATION ABOUT THOSE STUDENTS HAS BEEN RECORDED AND THE MAIN CONCLUSION FROM THE RESEARCH IS THAT MOST STUDENTS OF SPECIAL CLASSES, COMPARED WITH COMMON STUDENTS, PRESENT THE FOLLOWING CHARACTERISTICS: 1) DEMOGRAPHIC: THEY COME FROM FAMILIES OF LOW SOCIAL AND ECONOMICAL LEVEL AND FROM DISFUNCTIONAL FAMILIES. 2) EDUCATIONAL : THEIR SCHOOL RECORD IS LOWER, THEY FAIL MORE OFTEN AND ARE MORE OFTEN ABSENT FROM SCHOOL. 3) INFORMATION DERIRED FROM QUESTIONNNAIRES: THEY HAVE GOT FEWER MOTIVES IN LEARNING AND THEY CAN NOT ADAPT EASILY TO SCHOOL LIFE. 4) PSYCHOLOGICAL: THΕΥ PRESENT MORE PROBLEMS RELATED TO ATTENDANCE AND MORE PSYCHOLOGICAL AND BEHAVIOR PROBLEMS. HOWEVER, THEY DO NOT LACK IN ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/14478
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/14478
Εναλλακτικός τίτλος
Students from special classes who attend at high school: social and psychological characteristics, motives for learning, school progress and adaptation
Συγγραφέας
Ζαφειριάδης, Κυριάκος Κωνσταντίνος
Ημερομηνία
2002
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού
Εξεταστική επιτροπή
Πολεμικός Νικήτας
Τσαμπαρλή-Κιτσαρά Αναστασία
Λειβαδίτης Μιλτιάδης
Καΐλα Μαρία
Μαναβόπουλος Κωνσταντίνος
Τζαβάρας Νικόλαος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Ειδικές τάξεις; Γυμνάσιο; Προσαρμογές; Κίνητρα μάθησης; Σχολικές επιδόσεις; Ψυχολογικά χαρακτηριστικά; Κοινωνικά χαρακτηριστικά
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
382 σ., εικ.