Μοντέλο λήψης στρατηγικών αποφάσεων δημιουργίας και ονομασίας μάρκας
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/11990
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/11990
Συγγραφέας
Ρηγοπούλου, Ερήνη
Ημερομηνία
1999
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εξεταστική επιτροπή
Αγγελής Βασίλης
Στογιαννίδου Μάυρα
Αρτίκης Θεόδωρος
Κουρεμένος Αθανάσιος
Πανηγυράκης Γεώργιος
Παπαβασιλείου Νίκος
Σιώμκος Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Διοίκηση Επιχειρήσεων
Λέξεις-κλειδιά
Επιχειρήσεις; Μάρκες
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
429 σελ. : πίνακες