Εξαγωγικό εμπόριο και εξαγωγικό μάρκετινγκ με τη χρήση του διαδικτύου από τις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Περίληψη

Η παρούσα μελέτη εξετάζει τη χρήση του Διαδικτύου στα πλαίσια άσκησης τουΔιεθνούς Εξαγωγικού Μάρκετινγκ των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων(ΜΜΕ). Η εκτενής και πολύ λεπτομερής βιβλιογραφική ανασκόπηση ανέδειξε τησχετική έλλειψη μελετών αναφορικά με τους παράγοντες που επηρεάζουν τη χρήσητου Διαδικτύου και την απουσία ενός σχετικού θεωρητικού μοντέλου.Για την πλήρωση των ελλείψεων αυτών καθορίστηκαν ο βασικός ερευνητικόςσκοπός της μελέτης και μια σειρά επιμέρους στόχοι. Ο βασικός σκοπός της μελέτηςείναι η αναγνώριση και ο καθορισμός των παραγόντων που επηρεάζουν τηνεπιτυχημένη χρήση του Διαδικτύου στις εξαγωγικές δραστηριότητες (και πιοσυγκεκριμένα που συνεισφέρουν στη βελτίωση της εξαγωγικής επίδοσης) τωνελληνικών ΜΜΕ. Για την επίτευξη του σκοπού αυτού, ακολουθήθηκε η διαδοχικήυλοποίηση μιας σειράς επιμέρους στόχων, οι οποίοι είναι:1. Η συγκέντρωση (για πρώτη φορά) όλων των μελετών, ερευνών, και αναφορώνπάνω στο συγκεκριμένο γνωστικό αντικείμενο, η κριτική αξιολόγηση, και ηομαδοποι ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/28290
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/28290
ND
28290
Εναλλακτικός τίτλος
Export trade and export marketing with thw use of internet by greek small and medium sized enterprises
Συγγραφέας
Αζαρία, Αλμπέρτος του Χαΐμ
Ημερομηνία
2010
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εξεταστική επιτροπή
Χατζηδημητρίου Ιωάννης
Βασιλειάδης Χρήστος
Ανδρονικίδης Ανδρέας
Βλαχοπούλου Μαρία
Πλακογιαννάκη Εμμανουέλα
Δημητράτος Παύλος
Τσιότσου Ροδούλα
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Εξαγωγές; Εξαγωγικό μάρκετινγκ; Διεθνές μάρκετινγκ; Διαδίκτυο; Μικρομεσαίες επιχειρήσεις; Ελλάδα; Ηλεκτρονικό εμπόριο; Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xxviii, 555 σ., πιν., σχημ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)