Τουριστικό μάρκετινγκ και εικόνα τουριστικού προορισμού: έρευνα στη βρετανική πελατειακή αγορά της Κέρκυρας

Περίληψη

Ο κυριότερος άξονας της οικονομικής ανάπτυξης της χώρας μας, και από τους πλέον σημαντικούς παγκοσμίως, είναι ο τουρισμός. Το Τουριστικό Μάρκετινγκ, το πρόγραμμα και οι στρατηγικές του πρέπει να είναι συναφή με τις βασικές επιλογές του σχεδιασμού της τοπικής τουριστικής ανάπτυξης και τις εξελίξεις του τουριστικού χώρου. Η επιστημονική βιβλιογραφία, σήμερα περισσότερο από ποτέ, προσθέτει στο περιεχόμενο του ένα ακόμα στοιχείο το οποίο αφορά στην εικόνα του τουριστικού προορισμού. Ταυτόχρονα, υποστηρίζεται ότι η παράμετρος αυτή παρά την αυξανόμενη σημαντικότητά της, παρουσιάζει ελλιπή συσχετισμό με το συνολικό πλαίσιο του Τουριστικού Μάρκετινγκ. Δύο είναι οι βασικότερες διαστάσεις της, η δευτερογενής (η οποία αφορά στην εικόνα που έχει διαμορφώσει ο δυνητικός τουρίστας πριν την επίσκεψη από τις διάφορες πηγές ενημέρωσης) και η πρωτογενής (η εικόνα που διαμορφώνει ο ίδιος ο τουρίστας μετά την επίσκεψη και την απόκτηση της εμπειρίας) η οποία και θεωρείται η πιο δυναμική πλευρά της εικόνας. ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/30291
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/30291
ND
30291
Εναλλακτικός τίτλος
Tourism marketing and tourism destination image: Research in the British market segment of Corfu
Συγγραφέας
Βιτουλαδίτη, Ουρανία (Πατρώνυμο: Νικόλαος)
Ημερομηνία
2010
Ίδρυμα
Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικής και Περιφερειακής Ανάπτυξης
Εξεταστική επιτροπή
Δεδουσόπουλος Απόστολος
Τσάρτας Πάρις-Γεώργιος
Κεχαγιάς Ιωάννης
Κεραμίδου Ιωάννα
Παλάσκας Θεοδόσιος
Ρίτσαρντσον Κλάιβ-Στέφανος
Χρήστου Ευάγγελος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Τουριστικό μάρκετινγκ; Κέρκυρα; Τουριστικά γραφεία; Προβαλλόμενη εικόνα; Βρετανική αγορά; Διαφοροποίηση και εμπορική επωνυμία; Συνολική αξιολόγηση; Περιφερειακή και τουριστική ανάπτυξη
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xx, 355 σ., πιν., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)