Τουριστικό μάρκετινγκ και εικόνα τουριστικού προορισμού: έρευνα στη βρετανική πελατειακή αγορά της Κέρκυρας
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/30291
ND
30291
Εναλλακτικός τίτλος
Tourism marketing and tourism destination image: Research in the British market segment of Corfu
Συγγραφέας
Βιτουλαδίτη, Ουρανία Νικόλαος
Ημερομηνία
2010
Ίδρυμα
Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικής και Περιφερειακής Ανάπτυξης
Εξεταστική επιτροπή
Δεδουσόπουλος Απόστολος
Τσάρτας Πάρις-Γεώργιος
Κεχαγιάς Ιωάννης
Κεραμίδου Ιωάννα
Παλάσκας Θεοδόσιος
Ρίτσαρντσον Κλάιβ-Στέφανος
Χρήστου Ευάγγελος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά
Τουριστικό μάρκετινγκ; Κέρκυρα; Τουριστικά γραφεία; Προβαλλόμενη εικόνα; Βρετανική αγορά; Διαφοροποίηση και εμπορική επωνυμία; Συνολική αξιολόγηση; Περιφερειακή και τουριστική ανάπτυξη
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xx, 355 σ., πιν., ευρ.