Δυσκολίες στα γλωσσικά μαθήματα και στα μαθηματικά μαθητών της Β' τάξεως γυμνασίου: αίτια και αποτελέσματα
					
				Περίληψη
ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΗΣ ΔΙΑΤΡΙΒΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ    ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ Β'ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ,ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΩΝ   ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ-ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΤΗΣ Β'ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ  ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΟΥΣ  ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ  ΓΛΩΣΣΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ  ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ,ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ Η ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ  ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ ΠΟΥ ΕΠΙΦΕΡΟΥΝ  ΟΙ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ:Α)ΣΤΗΝ  ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΤΩΝ  ΜΑΘΗΤΩΝ, Β)ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΚΑΙ ΤΗ  ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ Γ)ΣΤΙΣ  ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΚΑΙΤΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.Η ΕΡΕΥΝΑ ΔΙΕΞΗΧΘΗ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥ  ΝΟΜΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟ  ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 1995-1996.ΤΟ ΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΑΝ  Α)706 ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ  Β'ΤΑΞΕΩΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ,Β)475 ΓΟΝΕΙΣ,Γ)26 ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ ΤΗΣ Β'  ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙ Δ)17  ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ ΤΗΣ Β'ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ.  ΣΤΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ  ΕΠΙΔΟΘΗΚΑΝ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ.ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ  ΠΡΟΕΚΥΨΑΝ ΗΤΑΝ ΤΑ  ΑΚΟΛΟΥΘΑ:Ι)ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΟΔΙΔΟΥΝ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΟΥΣΤΟΣΟ ΣΤΟ   ΔΙΔ ...
								
								περισσότερα
								
							Περίληψη σε άλλη γλώσσα
THIS DISSERTATION INVESTIGATES PUPILS TEACHERS AND PARENTS'ATTRIBUTIONS OF  CAUSALITY FOR THE SUCCESS AND FAILURE OF THE PUPILS IN WRITTEN SPEECH AND   MATHEMATICS.THE IMPORTANCE OF THIS STUDY IS BASED ON HER SHOWING EVIDENCE   THAT  THEATTRIBUTED CAUSES WHICH PUPILS,TEACHERS AND PARENTS CITE TO  EXPLAIN  PUPILS ACHIEVEMENT OUTCOMES MAY HAVE AN EFFECT ON THEIR  EXPECTATIONS   CONCERNING THE PUPILS FUTURE ACHIEVEMENTS,ON THE SELF-ESTEEM AND SELF-  PERCEPTION  OF THE PUPILS AND ON THE BEHAVIOUR OF TEACHERS AND  PATENTS.706  PUPILS OF 8TH GRADE,475 PARENTS OF THESE PUPILS AND 43 TEACHERS  OF 8TH GRADE  PARTICIPATED IN THE RESEARCH.THEY WERE ASKED TO FILL OUT A  QUESTIONNAIRE  IN WHICH THEY HAVE TO INDICATE THE ATTRIBUTED CAUSES OF  PUPILS ACADEMIC   SUCCESS AND FAILURE IN WRITTEN SPEECH AND MATHEMATICS.THE  RESULTS SHOWED THAT  I)PUPILS ATTRIBUTED THEIR FAILURE TO THE DIFFICULTY OF  THE MATERIAL TO THEIR  TEACHERS AND TO THEMSELVES WHILE TEACHERS AND PARENTS  TEND TO ATTRIBUTE THE  FAILUR ...
								
								περισσότερα
								
							![]()  | Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (19.97 MB)
 (Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
 
 | 
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
  | 
Στατιστικά χρήσης
		
						
						ΠΡΟΒΟΛΕΣ
					
				
						Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023. 
Πηγή: Google Analytics.
				Πηγή: Google Analytics.
						
						ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
					
				
						Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023. 
Πηγή: Google Analytics.
				Πηγή: Google Analytics.
						
						ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
					
				
						Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής. 
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
				Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
						
						ΧΡΗΣΤΕΣ
					
				
						Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις. 
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
				Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
					
				

							
							
					
					
					
					


