Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΗ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΩΝ - ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ Ο ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗ...

Περίληψη

ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΝΟΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ: ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΔΙΕΡΕΥΝΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΕΝΟΣ ΤΕΛΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ ΗΤΑΝ, Ο ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΚΥΡΙΩΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΙΑΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΙΑ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥΣ, Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑΣ ΥΠΟΔΟΜΗΣ (ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥ ΟΛΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟ~ΟΝΤΟΣ), Ο ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑΕΛΛΑΔΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΑΡΟΜΟΙΩΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΩΝ, ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ Η ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΕΣΟΥ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΑ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΦΙΛ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΑΓΟΡΑΣ ΤΩΝ ΚΥΡΙΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ (ΓΕΡΜΑΝΩΝ ΚΑΙ ΑΓΓΛΩΝ) ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ (ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΑΓΟΡΑΣ) ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΜΙΑ ΕΝΤΟΝΗ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ-ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ: Η ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΩΝ ΕΝΔΥΝΑΜΩ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

OBJECT OF STUDY: THE OBJECT OF THIS STUDY IS THE DEVELOPMENT OF A STRATEGIC PLAN FOR TOURISM MARKETING FOR SELECTED DESTINATION OF NORTHENRN GREECE. METHODOLOGY: THE SUBJECTS INVESTIGATED HAD AN AIM OF NORTHERN GREECE, THE DETECTIONOF DESTINATION SPECIFIC STRATEGIC TOURISM MARKETING PLAN, THE EVALUATION OFPRESENT INFRASTRUCTURE, THE DETECTION OF COMPETITIVE ADVANTANGES IN N. GREECE FOLLOWING AN ANALYSIS OF COMPERATIVE COMPETITIVE DESTINATIONS AND, FINALLYA DESCRIPTION OF THE PROFILE OF THE AVERAGE TOURIST VISITING N. GREECE, AS WELL AS THE PROFILE OF MARKET SEGMENTS OF MAIN VISITORS (GERMAN AND BRITISH) AND THOSE GROUPS THAT SHOW A NEED FOR YEAR ROUND TOURISM. RESULTS: TOURISM DEVELOPMENT OF DESTINATIONS IS STRENGTHENED WITH THE SUPPORT OF ACTIVITIES AIMING AT THE APPLICATION OF MARKETING STRATEGIES OF THE CENTRAL TOURISM ORGANISATION REGIONAL DISTRICTS AND LOCAL AUTHORITIES.
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/11146
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/11146
Εναλλακτικός τίτλος
STRATEGIC TOURISTICAL MARKETING OF GREECE ABROAD FOR NORTHERN GREECE
Συγγραφέας
Βασιλειάδης, Χρήστος
Ημερομηνία
1997
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εξεταστική επιτροπή
ΣΙΩΜΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΠΙΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΠΕΤΡΟΣ
ΒΑΙΟΣ ΛΑΖΟΣ
ΤΣΙΟΤΡΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΜΑΛΙΑΡΗΣ ΠΕΤΡΟΣ
ΖΩΤΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Διοίκηση Επιχειρήσεων
Λέξεις-κλειδιά
SWOT ANALYSIS, ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΠΕΛΑΤΩΝ, ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ; ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΙΑΣΤΡΩΜΑΤΩΣΗΣ, LOGIT ANALYSIS; Βόρεια Ελλάδα; ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΙ ΦΥΣΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ; ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ, ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 2000-2010; ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ, ΑΓΓΛΟΙ ΚΑΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ; ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΠΡΟΟΡΙΣΜΩΝ; ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ, ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
389 σ., Παράρτημα.