Ποιότητα υπηρεσιών και marketing στις εναλλακτικές μορφές τουρισμού με έμφαση στον αγροτουρισμό

Περίληψη

Οι εταιρίες έχουν ξοδέψει δισεκατομμύρια δολάρια στην προσπάθεια τους να καταστήσουν τους πελάτες τους πιστούς στα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Για αρκετές δεκαετίες οι επιχειρηματίες εργάζονται ακούραστα για να επιτύχουν το ιδιαίτερο, αλλά προφανώς αόριστο βραβείο της ικανοποίησης των πελατών, της πίστης τους στην εταιρία και στη συνέχεια της πρόθεσής τους να επαναλάβουν την επίσκεψη (Parasuraman, et al., 1985, 1988). Οι ερευνητές (Taylor, 1997, Zeithaml et al., 1996), και οι επιχειρηματίες αναζητούν τρόπους να επιτύχουν την επιστροφή των πελατών τους ακόμα κι αν η αγορά καταδεικνύει ότι ανεξάρτητα από το ποσό που ένας πελάτης καταβάλλει αποζητά πάντα την ποιότητα. Υπό αυτό το πρίσμα ορισμένοι ερευνητές (Stewart, 1995, lacobucci et al., 1994) ισχυρίζονται ότι η βελτίωση της ποιότητας υπηρεσιών δεν επιτυγχάνει από μονή της την επιθυμητή πίστη των πελατών. Αντίθετα, η συνολική ικανοποίηση των πελατών είναι αυτή που θα οδηγήσει στους επαναλαμβανόμενους επισκέπτες. Αποδεικνύεται, όμως ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/28214
ND
28214
Εναλλακτικός τίτλος
Service quality and marketing in alternative forms of tourism focusing on agrotourism
Συγγραφέας
Χατζηγεωργίου, Χρυσούλα του Στέργιος
Ημερομηνία
2010
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εξεταστική επιτροπή
Χρήστου Ευάγγελος
Τσάρτας Πάρις
Ιακωβίδου Όλγα
Λαγός Δημήτριος
Κωνσταντόπουλος Νικόλαος
Λυμπερόπουλος Κωνσταντίνος
Χορτατσιάνη Ευαγγελία
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Τουρισμός; Αγροτουρισμός; Υπηρεσίες, Ποιότητα; Marketing; Τουρισμός, Εναλλακτικές μορφές; Συναισθήματα; Ικανοποίηση πελατών; Μοντέλα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
πιν., σχημ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)