ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΒΑΘΜΟΥ ΠΑΡΕΜΒΟΛΗΣ ΤΗΣ ΜΗΤΡΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΕΣ

Περίληψη

ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ ΜΙΑΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ, ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΕΚΦΩΝΗΜΑΤΑ ΠΥΟ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΚΦΝΩΝΗΜΑΤΑ ΕΝΟΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΟΜΙΛΗΤΗ. ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ "ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ" ΕΚΦΩΝΗΜΑΤΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ Η ΔΙΑΤΡΙΒΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΜΕ ΤΑ ΛΑΘΗ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡ ΕΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΜΗΤΡΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΛΑΘΩΝ 100 ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΒΑΘΜΟΥ ΠΑΡΕΜΒΟΛΗΣ ΤΗΣ ΜΗΤΡΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΠΙΘΑΝΩΝ ΑΙΤΙΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΓΛΩΣΣΙΚΑ ΛΑΘΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦ Η ΤΟΥ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΤΟΥΣ.Η ΕΡΕΥΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ ΠΕΔΙΟΥ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ. ΚΑΤΑ ΤΗ ΦΑΣΗ ΤΗΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΗΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ. ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΝΤΟΠΙΣΤΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΡΟΤΕΙΝΟΝΤΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗ "ΘΕΡΑΠΕΙΑ" ΤΟΥΣ. Η ΑΝΑΛΥΣΗ ΛΑΘΩΝ ΤΩΝΜΑΘΗΤΩΝ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΕΔΕΙΞΕ ΟΤΙ Ο ΒΑΘΜΟΣ ΠΑΡΕΜΒΟ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

CUANDO CI SI IMPARA UNA LINGUA STRANIERA, VENGONO PRODOTTE DELLE FRASI CHE SONO DIVERSE DA QUELLE PRODOTTE DAI NATIVES SPEAKERS. LA TESI SI OCCUPA DI QUESTEFRASI "CIVERSE" E IN PARTICOLARE PRENDE IN ESAME LE DEVIANZE, GLI SBAGLI, LO SCOPO DELLA RICERCA E QUELLO DI ANALIZZARE GLI ERRORI COMMESSI DA 100 STUDENTI GRECI DHE IMPRARANO L' ITALIANO COME L2, REGISTRARE IL GRADO DELL' INTERFERENZA DELLA LORO LINGUA MADRE E INDIVIDUARE ALTRE CAUSE CHE POSSIBILMENTE PROVOCANO ERRORI. LA RICERCA SEGUE LA METODOLOGIA C HE VIENE ADOTTATA NELLE SCIENZESOCIALI E NELLA FASE DELL' ELABORAZIONE STATISTICA ADOTTA I PRINCIPI DELLA STATISTICA DESCRITIVA E INDUTTIVA. NELLA TESI VENGONO ANCHE PRESENTATI, IN DETTAGLIO, TUTTI I TIPI DEGLI ERRORI PIU FREQUENTI E IN SEGUITO, VENGONO P ROPOSTEDELLE TECNICHE E DELLE ATTIVITA PER LA "PREVENZIONE" DEGLI ERRORI. I RISULTATI DELL' ANALISI DEGLI ERRORI DIMOSTRANO CHE L' INTERFERENZA DELLA LINGUA GRECAE 40,41% MENTRE IL MAGGIOR NUMERO DEGLI ERRORI E ATTRI ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/10607
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/10607
Εναλλακτικός τίτλος
IL GRADO DELL' INTERFERENZA LINGUA MADRE NELL' APPRENDIMENTO DELLA LINGUA ITALIANA DA STUDENTI GRECI
Συγγραφέας
ΠΑΠΑΔΑΚΗ, ΕΛΕΝΗ
Ημερομηνία
1997
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Εξεταστική επιτροπή
ΤΣΟΠΑΝΟΓΛΟΥ ΑΝΤΩΝΗΣ
ΠΕΤΡΟΥΝΙΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΟΥ-ΣΥΜΕΩΝΙΔΟΥ ΑΝΝΑ
ΜΠΟΥΣΜΠΟΥΚΗΣ 295
ΕΥΣΤΑΘΙΑΔΗΣ ΣΤΑΘΗΣ
ΚΟΙΛΙΑΡΗ Α
ΨΑΛΤΟΥ-JOCEY ΑΓΓΕΛΙΚΗ
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες
Γλώσσα & Λογοτεχνία
Λέξεις-κλειδιά
Ανάλυση λαθών; Αντιπαραθετική ανάλυση; Διαγλώσσα; Εκμάθηση ξένης γλώσσας; ΛΑΘΟΣ; ΠΑΡΕΜΒΟΛΗ ΜΗΤΡΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
133 σ., Παράρτημα.