Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2024 | Guidelines for psychological support in the training of tefugees in the Hellenic Republic | Φασλή, Παναγιώτα Δ. | |
2024 | Ο ρόλος των ανώτερων γνωστικών λειτουργιών και της συναισθηματικής νοημοσύνης στην αποτελεσματική ηγετική συμπεριφορά | Καρατοσίδη, Χρυσοβαλάντο-Σοφία Σ. | |
2024 | Τα παιδιά γονέων με διαταραχές από το φάσμα των ψυχώσεων, το αναπτυξιακό ψυχικό τραύμα και το πλαίσιο της οικογένειας | Ρούσσινος, Σπυρίδων Κ. | |
2024 | Ψυχαναγκαστικά καταναγκαστικά προβλήματα και προόβλεψή τους σε νεαρούς ενήλικες | Νισυραίου, Άννα Ε. |  |
2024 | Πολιτειακή αγωγή για πρόσφυγες: η συμβολή της πολιτειακής αγωγής στην πολιτική, πολιτισμική, ψυχοκοινωνική και υγειονομική ένταξη στην Ελλάδα | Ευθυμιοπούλου, Ευθυμία Θ. |  |
2024 | Εικόνα σώματος, έλεγχος, υπαρξιακό άγχος, νόημα και ικανοποίηση από τη ζωή σε εφήβους, ενήλικες, ηλικιωμένους και άτομα με σκλήρυνση κατά πλάκας | Γεωργίου, Χρυσούλα Μ. |  |
2024 | Dynamics of motivation, self-regulation, and feedback in Greek adolescents' academic achievement: a mixed-methods study | Κατσαντώνης, Ιωάννης Γ. |  |
2024 | Development of a cognitive control assessment battery in aging: adaptation of the reaction measurement system “REMEDES” | Πόπτση, Ελένη Ν. |  |
2024 | Life satisfaction and school adaptation in children with special educational needs and those with typical development living in institutions | Καραγκούνη, Φανή Δ. |  |
2024 | H επίδραση της ενσυναίσθησης, της συναισθηματικής νοημοσύνης και της ενσυνειδητότητας στην ψυχική ανθεκτικότητα των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης: σχεδιασμός, εφαρμογή και αξιολόγηση μιας παρέμβασης θετικής ψυχολογίας | Τσάλτα, Θεοδώρα-Εμμανουέλα Δ. |  |
2024 | Οι αναπαραστάσεις δεσμού σε παιδιά με επιληψία: σταθερότητα ή αλλαγή μετά τη διάγνωση | Δημάτης, Κωνσταντίνος Α. |  |
2024 | O λόγος των Ελλήνων για τους πρόσφυγες ως «πολιτισμικά άλλους» και οι συνέπειές του για την κοινωνική τους ένταξη: μια λογοψυχολογική μελέτη | Δούμου, Κυριακή Σ. | |
2024 | Investigating cerebral laterality for writing in healthy adults and children with dyslexia and dysgraphia with the use of functional transcranial Doppler ultrasound (fTCD) | Παπαδοπούλου, Αναστασία-Κωνσταντίνα Δ. | |
2024 | Ο ρόλος της αλεξιθυμίας στις στενές σχέσεις, υπό το πρίσμα της Θεωρίας του Δεσμού | Μόσχος, Μάρκος Δ. |  |
2024 | Σχέση Θεωρίας του Νου και Μεταγνώσης κατά την προσχολική και σχολική ηλικία: ο ρόλος των εκτελεστικών λειτουργιών και της γλώσσας | Οικονομάκου, Δήμητρα Γ. |  |
2024 | Sociocultural, health-related and psychological adjustment of forced migrants as a process of social identity change: applying the social identity model of identity change | Παναγιωτόπουλος, Άγγελος Α. | |
2024 | Ρυθμιστικοί παράγοντες συναισθηματικής προσαρμογής του υπογόνιμου ζευγαριού κατά την εμπειρία της εξωσωματικής γονιμοποίησης | Μουτζούρη, Μερόπη Κ. | |
2023 | Σεξουαλική αποκατάσταση και σχεσιακή ικανοποίηση σε άτομα με πολλαπλή σκλήρυνση και τους συντρόφους τους | Τζίτζικα, Μερόπη Δ. |  |
2023 | Καταγραφή μυοσκελετικών τραυματισμών και παράγοντες κινδύνου σε αθλητές με κινητική αναπηρία που συμμετέχουν σε Διεθνείς Αγώνες | Καγιάογλου, Αναστασία Μ. | |
2023 | Longitudinal associations between emotional and interpersonal difficulties in school-aged children | Σπυροπούλου, Έλλη Ι. |  |