Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2022 | Ηγεσία και ηθική: συγκριτική ανάλυση των συμπεριφορικών αποτελεσμάτων της ηθικής ηγεσίας στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα στην Ελλάδα | Μπακούνη, Ιωάννα-Ευγενία Β. | |
2022 | Οι ψυχικές συγκρούσεις ως υπόβαθρο της αυτοχειρίας | Κουτσουσίμος, Ιωάννης Ε. |  |
2022 | Η σύγκρουση ρόλων φύλου σε στρέιτ και γκέι άνδρες: μια οιονεί πειραματική, κοινωνιογνωστική και κοινωνιοψυχολογική προσέγγιση | Δαουλτζής, Κωνσταντίνος-Χρήστος Ν. |  |
2022 | Η παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών στους Έλληνες εκπαιδευτικούς μέσω διαδικτύου: πλεονεκτήματα, μειονεκτήματα και σύγκριση με την παραδοσιακή μέθοδο της συμβουλευτικής διαδικασίας | Σκώτη, Παγωνίτσα Α. |  |
2022 | Έμφυλες αναπαραστάσεις για τη φιλία μαθητών/τριών γενικών λυκείων | Τσίτος, Βασίλειος Θ. | |
2022 | Η εσωτερίκευση των στάσεων του σχολικού περιβάλλοντος προς τους/τις μη ακούοντες/ουσες μαθητές/τριες και η κοινωνική τους προσαρμογή | Λαζαρίδου, Γεωργία Γ. |  |
2022 | Καινοτόμος μέθοδος αποθήκευσης και μετάδοσης δεδομένων, τεχνολογία Blockchain, κοινωνιο-ψυχολογικές επιπτώσεις, προσεγγίσεις και εφαρμογές στην εκπαίδευση και τη μάθηση | Γρηγοριάδου, Βαλεντίνη Χ. |  |
2022 | Διερεύνηση της έκβασης των ακούσιων και εκούσιων νοσηλειών τα δύο έτη που ακολουθούν από το εξιτήριο, στο Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Αττικής (Δαφνί) | Δρακωνάκης, Νεκτάριος Ν. |  |
2022 | Η σημασία της Ένταξης σε κοινωνικά κινήματα (κινήματα πολιτών) σε προσωπικό επίπεδο | Μπάρκας, Δημήτριος Ε. | |
2022 | Σχεδιασμός και ανάπτυξη διαδραστικών συστημάτων εκπαίδευσης-ψυχαγωγίας στη συνεκπαίδευση: τα διαδραστικά εκπαιδευτικά προγράμματα και οι οπτικοακουστικές τέχνες ως γέφυρα ανάμεσα σε παιδιά τυπικής ανάπτυξης και παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή /και αναπηρία | Καϊμάρα, Πολυξένη Χ. |  |
2022 | Μακροπρόθεσμη μελέτη της εξέλιξης των νοητικών διαταραχών σε ασθενείς με σκλήρυνση κατά πλάκας | Κατσάρη, Μαρίνα Μ. |  |
2022 | Ομοσεξουαλικότητα: τάσεις και απόψεις εμπλεκόμενων σε οργανωμένες αθλητικές και χορευτικές δραστηριότητες | Κωνσταντινίδης, Χρήστος Ν. | |
2022 | A life lived with schizophrenia: when mother's love is kept in the dark: exploring maternal communication and attachment organization in families with schizophrenia | Στεφανίδου-Μαρίνη, Μυρσίνη Γ. |  |
2022 | Media stereotypic framing of social protests: ideological functions and audience reception | Βλαζάκης, Αλέξανδρος Γ. |  |
2022 | Προαγωγή της ψυχικής υγείας των παιδιών μέσω της Θεραπείας Σχημάτων: σχεδιασμός, εφαρμογή και αξιολόγηση προγράμματος παρέμβασης | Λάιους, Ροζέτ Ζ. | |
2022 | Υπολογιστικές μεθοδολογίες κατάταξης ευπαθών πληθυσμών με αναπηρία και ασυμπτωματικό προφίλ βιοδεικτών σε ομάδες υψηλού ρίσκου | Σαγιαδινού, Μαρία-Μαγδαληνή Α. | |
2022 | Ο Λόγος περί μετανάστευσης στον χώρο των εκπαιδευτικών: «Λόγοι» (Discourses) Ελλήνων εκπαιδευτικών και φοιτητών παιδαγωγικών σχολών για τους μετανάστες στην Ελλάδα | Τζισλής, Ευάγγελος Π. | |
2022 | Ποιότητα της αδελφικής σχέσης και προσαρμογή τυπικώς αναπτυσσόμενων παιδιών και εφήβων σε οικογένειες με και χωρίς παιδί/έφηβο με Διανοητική Αναπτυξιακή Διαταραχή | Μανωλοπούλου, Χρυσή Δ. | |
2022 | Ρητορικές κατασκευές προφορικού σεξισμού: μια φουκωική ανάλυση λόγου με φεμινιστική οπτική | Φλούλη, Αναστασία Α. |  |
2022 | Διερεύνηση αναπαραστάσεων εαυτού και διαπροσωπικών σχέσεων και αθλητικών εμπειριών ψυχολογικής ροής σε χρήστες και πρώην χρήστες ψυχοτρόπων ουσιών | Κυρκούλης, Γεώργιος Ε. |  |